1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ati temppuilee

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 2fast4you 11.03.2006.

1. 2fast4you

2fast4you Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli on sellane ongelma että 3d mark 05 :ssa tuloo 3d kortti testeis eri värisiä bixeleitä esiin tai jotaki laatikoita siis niitä on paljo ja jotkut pelit ei toimi kunnon krafiikoilla vaan tuloo bugeja. korttina on ati radeon 9700 eli pitääs olla iha hyvä kortti joka jaksaa pyörittää pelejä ja emolevynä toimii gigabyten GA_K8VT800 ja hain molempiin uusimmat päivitykset. tämä vika on ollu jo hetken aikaa ja en tiedä mitä pitääs tehä.

2.  
  3. Bertone

Bertone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mites koneen lämmöt???
    ootko pölyt muistanu putsailla???
    toimiiko näyttiksen tuuletin???
    Koska vaikuttas lämpöongelmilta.

4. 2fast4you

2fast4you Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen kyllä putsannu koneen ja lämmöt on prossus joku 45-48 ja kyllä näyttiksen tuuletinki minusta pyörii kun viimeks kattoon ja pyöriikin kun kattoon justiin ittekkin aattelin samaa mutta kun mun mielestä se on teheny samaa jo siitä asti ku oon saanu koneen eli melkeen vuoden

paitsi että voisko lämpö ongelmat olla siitä että ku mulla on 10 cm tuuletin taakse päin puhaltamas että jos se vie kaikki ilmas 3d kortilta?

Viimeksi muokattu: 11.03.2006
  5. Bertone

Bertone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no kyllä se lämpöongelmalta vaikuttas jos vaa raskaammassa toiminnoissa kuten peleissa ilmaantuu... onko takuuta???

6. 2fast4you

2fast4you Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei ole enää mutta oon muutenkin aatellu vaihtaa sen kesällä uudempaan ja jos olis takuu tuskin riittää syyksi tollane ongelma

Viimeksi muokattu: 11.03.2006
  7. Bertone

Bertone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no riittäähän se! jos se johtuu näyttiksestä!

Jaa tämä sivu