Kysymys Outlook-sähköpostiohjelmasta

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi easton05 10.03.2006.

1. easton05

easton05 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen vuosien saatossa kerännyt satoja Yhteystietoja, joita käytän ja jotka ovat tallennettuna Osoitteistossa. Kone, jolla Outlookia käytän on jo melko iäkäs ja koneen uusiminen tapahtunee ihan lähitulevaisuudessa. Sitä silmällä pitäen ja myös varmuuskopioinnin kannalta olen kovin miettinyt miten nuo kaikki keräämäni Osoitteiston yhteystiedot voisi säilöä varmaan paikkaan, josta tietojen palauttaminen sitten aikoinaan olisi myös mahdollista. Sen verran olen oppinut, että tieto tallentunee *.pst tiedostoon/tiedostoihin. Tein haun "Etsi" -komennolla ja löytyi useita pst-tiedostoja.
    Minne Outlook tallentaa (mihin kansioon?) Osoitteiston sisältämät yhteystiedot? Eikä haittaa vaikka sama tiedosto sisältäisi vaikka kaikki sähköpostitkin ym. tietoja, joita Outlook arkistoi.
    Eli en ole (vielä) siirtämässä Osoitteistoa uuteen koneeseen, vaan haluaisin tehdä siitä varmuuskopion polttamalla Osoitteiston sisältävän tiedoston cd-romille.
    Olisko kellään antaa pientä vinkkiä ja lisävalaistusta, sillä tiedän että toimenpide ei ole vaikea tehdä mutta ihan täyttä varmuutta kun ei ole ja kuitenkin haluaisi homman saada oikein tehtyä. (Käyttikseni on ikivanha Win98...)
    Kiitos!

Viimeksi muokattu: 10.03.2006
  2.  
  3. Bertone

Bertone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tiedosto valikosta VIE - Osoittesto ... tallenna minne haluat.

palautus: Tiedosto valikosta TUO - Osoitteisto....

Jaa tämä sivu