Etupaneelin USB 2.0 portit eivät toimi.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Zenerdi 09.03.2006.

1. Zenerdi

Zenerdi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olis nyt sellanen ongelma että USB portit etupaneelista lakkasivat emolevyn vaihdon jälkeen toimimasta, Johdot on kytketty emolevyyn mutta minkäänlaista "toimintaa" ei ole. Voisiko joku auttaa tässä probleemassa?

2.  
  3. Hz4

Hz4 Guest

Johdot on luultavasti väärin kytketty jossei kerran minkään laista toimintaa ilmene ja äskettäin kerran emolevyn vaihdoit...

4. Zenerdi

Zenerdi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Outoa on kyllä että Firewire-portti toimii vaikka usb-portit eivät toimi. täytyy kokeilla noiden piuhojen paikan vaihtamista.

5. Mummy

Mummy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Katso ny manuaalist tarkkaa se usb paikka muistaakseni noi firewire ja usb joohtopaikat voi sekottaa keskenää ja sen jälkee kärähtää...

Mikä emo,käyttis?
    Onko usb.n jumpperi oikellapaikkaa?
    Biossin asetukset...

6. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oletetaan, että etupaneelissa on 2 USB-paikkaa.
    Silloin löytyy liittimiä seuraavasti:
    +5V(1)
    +5V(2)
    Ground tai pelkkä - (1)
    Ground tai pelkkä - (2)
    Data + (1)
    Data + (2)
    Data - (1)
    Data - (2)

Emolla on kaksi liitinriviä, joissa on samat merkinnät. (Löytyy manuaalista)
    Laitat toiseen liitinriviin noi 1:set ja toiseen 2:set.

7. lurbs

lurbs Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itselläni oli joskus sama ongelma. Mulla löyty ongelmaan pitkän selvittelyn myötä (emolevy kävi myyjä liikessäkin tarkistettavana ei vikaa).
    Mutta sitten löyty samasesta liikestä eräänkin puhelin soiton jälkeen tyyppi joka osas sanoo mistä kiikastaa, mulla on anteckin kotelo ja niissä oli joskus ollu sellanen erä missä oli usb liittimissä yksi piuha liikaa.
    Sain sieltä ohjeet minkä piuhan ottaa pois kotelon usb liittimestä, ja vot jo rupestoimii.
    mulla toimi emossa kiinteesti olevat mutta ei bracetti ja etupaneli ne oli piimeenä niin kauan kunnes piuha poistettiin.
    voi olla että ei auta sua tää mun juttu mutta kuitenki.....

Jaa tämä sivu