Mikä on kun yritän pelata jotain peliä niin kerkiää noin 5-10min pelaa ja sitte jökkää niin että äänet kuuluu mut kuva pysähtyy täysin eikä eikä mikään reagoi sen jälkeen...???
Asia kuulostaa ennenminkin rauta vialta. Kerroppas tietokoneen osista vielä jotain.. Mikähän peli mahtaa olla kysymyksessä? Kun kuva jämähtää, pysyykö se siinä niin kauan kunnes paina resettiä? vaiko boottaako kone itse itsensä. Uskoisin että prosessori tai näytönohjain lämpenee liikaa. Kokeile ilmaspraylla puhdistaa siilet ja tuulettimet, äläkä turhaan sörki prosessoria ja muisteja ettei ne vaan saa staattista iskua.
Siirsin viestin paremmalle alueelle ja muokkasin otsikkoa paremmaksi. Seuraavalla kerralla enemmän panostusta tuohon otsikkoon kiitos.
Osaatteko kertoa mulle mikä on vialla kun pelaan kannettavallani NHL05:sta niin peli yhtäkkiä hidastuu ja pelaajat matelevat ruudulla, hetken kuluttua se taas nopeutuu ja toimii normaalisti. Aikaisemmin peli toimi ihan moitteettomasti, mutta nyt on ruvennut reistailemaan. Sama vika myös Madden 06.
@Peder87 Saattaisiko vika olla näytönohjaimen lämmöissä. Tuo minulla ensiksi tuli mieleen, mutta tosiaan, laitas konees osat näytille.
Peder87: Jos on kellotuksia niin liikalömpö, Emolevyn yhteyksien katkeaminen voivat olla mahdollisia. Jos ei ole mitään kellotuksia niin sitten onkin vähän vakavempaa, mutta siinäkin lämpö voi olla yhtenä syynä. koivimi2: Ota kannettavasta kaikki mahdolliset lisäasetukset pois käytöstä jotka edesauttavat kannettavan käyttöä. Windows:issa näitä on jonkin verran mutta en nyt muista että missä on mitäkin ku on jo 1,5 vuotta ollu PC. Varsinkin kannattaa laittaa akkuun liittyvät asetukset kuntoon.
elikkä kone on tällänen acer aspire 1522 wlmi amd athlon 64 prosessori 3000+ nvidia geforce fx go 5700, 64mb 512 ddr ram itse en tajuu noista kellotuksista mitään, joten niitä en ole säädellyt. Jännä juttu kun kumminkin pro evolution socceria(4) pystyy pelaamaan ihan normaalisti.Nhl:ssä ja maddenissa on tuo hidastumis ilmiö.oon koittanu etsiä näytönohjaimelle uusia ajureita mut en tahdo löytää sopivia.