Eli tuo otsikko oli jo vähäsen vaikeeta laittaa mitenkään oikeen, joten mun selitys mun ongelmasta on ehkä omituinen. Haluisin löytää ohjelman jolla pystyy noita videopätkiä mitä sulla on koneela + DVD tietty: Ohjelman jolla pystyy zoomaa sitä leffaa ja kaikkee muuta kivaa. Siis tyyliin ku kuville on kuvankäsittelyohjelma niin sam Liikkuvallekuvalle, eli dvd, avi yms: ! Toivottavasti tajusitte mitä meinasin. Kiitos etukäteen !
Cinepaint on ainakin yksi jolla voi editoida videoita frame kerrallaan. http://www.cinepaint.org/ Adobe Premiere, Pinnacle Studio ja Sony Vegas on yleiseen videoeditointiin tarkoitettuja (leikkaus, siirtymät, efektit).
siis onko tuo ohjelma ilmainen ? kun en saa sitä ladattuu tai saan mut se tiedosto on jetenkin paskana !
cinepaint-0.18 haarasta löytyy Win32 versio. Tuo uudemman Glasgow version olisi jo pitänyt ilmestyä, mutta nähtävästi nuo aikataulut pettää.
[bold]cinepaint-0.18 haarasta löytyy Win32 versio.[/bold] En löydä edes mitään kohtaaa missä olisi joku cinepaint haara ?
Sieltä ylhäältä Downloads, sitten View older releases from the CinePaint package -> cinepaint-0.18 ja sieltä se win32.
Eli mitä hemmettiä mun pitää tehdä ? Tai voiko joku antaa vaikkapa suoran linki siihen tiedostoon joka toimii jos joku on saanu ladattua sen tiedoston joka TOIIMII ! ?