Mistä johtuu että kone kaatuu? Tehny sitä tässä lähiaikoina useasti. Mitän virhe sanomaa ei tule, Eikä lämmöistä johdu. Onko siis poweri sökönä?
No siis tuommonen kaatuminen voi johtua aika monestakin eri osasta. ESIM: Mulla oli juuri samanlaista kaatuilua kun näytönohjain oli paskana. Tuossa ei varmaan muu auta kun kokeilla toisilla, varmasti toimivilla, osilla. Mutta voihan jotkut pöpötkin aiheuttaa tuollaista kaatuilua, kait??
kaatuuko kone vain jos "rasitat" konetta. vai voiko se idle tilassakin ´kaatua..?? itellä tossa syksyllä teki samaa ja powerista oli potku loppunut siis rikkihän se oli mennyt..toisaalta alussa ei tullut mitää sitten alko tulla blue screeniä.. kun koneesi kaatuu sammuuko pelkkä näyttö?joudutko ottamaan powerista päävirran pois ennen restarttia??
Siis konee katuu idlenä. Ei mitään rasitusta... Täs on koneen lämmöt: Emo:27°C Prossu:46°C Kovo:16°C Kovo2:16-20°C
Mulla tossa taannoin oli emossa vikaa. Pikainen silmäily kondensaattoreihin voi tämän paljastaa. Mulla muutama konkka oli kosahtanut ja vähän oli jotain tavaraa tullut ulos, tosi kummallisia kaatumisia rupesi tapahtumaan, esim aina kun rippasi CD levyltä musiikkia tietyillä ohjelmilla niin kone reboottasi. Sitten rupesi kaatumaan ihan ittekseen kun vaiva "paheni".