Kaikissa MOV-tiedostoissa ja vain MOV-tiedostoissa on sellainen ongelma minulla, että kuulostaa, kuin ääniraitaa soitettaisiin yhtäaikaa kahdesta hitusen eri kohdasta. Ongelma on sekä Quicktime Alternativessa että Applen omassa(vaikka kodekki niissä nyt onkin sama) ja sekä MPC:ssä että Quicktime Playerissä. Kaikkia mahdollisia asetuksia olen kokeillut eikä mikään ole auttanut. Uudelleenasennusta olen koittanut. Kerran kuului normaalisti hetken aikaa mutta sitä ennen jä jälkeen oli ongelmia. Tuossa vielä pieni ääninäyte Pink Pantherin trailerista: http://www.galactic.byethost24.com/quicktime.mp3 Kiitoksia avusta jo etukäteen. EDIT: Byethost oikkuilee kun suoralinkki ei toimi, http://www.galactic.byethost24.com/ ja tuolta se mp3. Siinä on muuten vähän häiriötä (siis pakkauksessa tulleita), mutta kyllä siitä varsinaisesta ongelmasta selvän saa.
FFDShow on asennettu, mutta sen ei pitäisi (kai) haitata. VLC:llä tuntuu kuin ne kaksi yhtäaikaista ääntä olisi vielä kauempana toisistaan.
On mielestäni uusimmat, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa, kun samoilla ajureilla on samat tiedostot vielä joskus pyöriny oikein. Ei auttanu, yhä VLC:ssä kuuluu samalla lailla.
Jos varmasti valitsit Waveout tilan tilan tuossa VLC:ssä niin en kyllä pysty sanomaan mikä tuossa voi ongelmana. VLC kun käyttää omia codec:eja videon ja audion purkamiseen, niin yleiset codec ongelmat eivät pitäisi asiaan vaikuttaa, vielä jos kaikkien muiden mediatiedostojen äänet toimivat oikein.
Sarjassa Kaikkein omituisimmat ratkaisut: Poistin RegCleanerilla kohteen "Apple Computers - QuickTime" Quicktimen asetukset valittaa "Buffer Overrun in Rundll32.exe" kun koittaa mennä Äänet-välilehdelle, kaikki muut asetukset ja välilehdet toimii Äänet ei enää toistu tuplana, mutta niissä on särinää (vähän vain). Kuitenkin niitä voi ihan hyvin kuunnella. :S Ilmeisesti oli joku rekisteriavain korruptoitunu. EDIT: Uudelleenasensin QT Alternativen. Kuten arvata saatto, ongelma palasi. Vaihdoin ääniasetuksista 44-khz:stä 32-khz:iin, kuulosti paremmalta jo tuplaäänellä. Poistin taas sen rekisteriavaimen, nyt homma toimii perfekto.