Sitten vielä kyselisin, pitääkö ottaa piuha irti kaiuttimesta ettei toi läppäri piippaile kun esim käynnistää sen, mutta kuuluuko sieltä sitten enään yhtään mitään eli onko se kaiutin sama mistä muukin ääni tulee vai onko siellä joku oma pc kaiutin piippauksille?
Just asentelin vaan käyttistä ja kun se buuttas äsken niin ilmoille kajahti kovaääninen yksi beeb.. eihän tommosta voi yöllä käyttää jos se noin rääkyy, koko talo herää.... =)
Ei yksi piippaus ole virhepiippaus. Koitappa kattella biossista jotakin asetusta, jolla voisi saada ton pois. Varsinkin jos piippauksia ei ole ennen tullut, ne on mahdollista saada pois käytöstä muutenkin kuin purkamalla konetta.
No tuota, mulla vanhassa Ossissa P3 pitkä piippaus. Eikä pelittänyt, lähin hakeen vikaa, emo poks. Panin uuden emon, ei piippausta, pelitti. Kokeilin uudemmassa myllyssä AMD sitä emoa, piippas kolme pitkää, ei pelittänyt. Tämä vaan oma kokemus.
Täydennetään nyt vielä. Yksi [bold]lyhyt[/bold] piippaus tarkoittaa, että kaikki on kunnossa. Edit: Ja muut on sitten virhepiippauksia.
Mul tulee piippaus siitäki, ku ottaa laturin irti tai laittaa kiinni.. [bold]ja kannattaa tutustua valmistajan ohjekirjaan tälläsissä tapauksissa, ne äänimerkit on yleensä selitetty manuaalissa.[/bold]
Eihän nyt helper ole siittä kyse. Jo nuo norm. piipit on tiedossa, mut oletin kysymyksessä olevan häikän.
Kaikki tuntuis olevan kunnossa, mutta nyt kysynkin sitten saako sen yhden beeb:in pois jostain ,joka ilmottaa kaiken olevan kunnossa?
Onko sulla kuinka vanha kone, mulla piippaili aikoinaan dossit. Mulla kuulu muuta kuin Wintoosan alkusävelet. Eppäilen edelleen vikaa.