Elephant Beta 2 ja low ID (Zyxel+Kaspersky)

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Snowman79 22.02.2006.

1. Snowman79

Snowman79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve!

Hommasin uuden ADSL-modeemin ja virus-ohjelmat. Nyt on Zyxel Prestige 600 series ja Kaspersky:n AV ja firewall -ohjelmat. Lphant antaa minulle low ID ja ilmoittaa, että pitää saada auki portit TCP4662 ja UDP4665 ja UDP3672. Löysin Kasperskyn ohjelmasta kohdan missä noita voi muokata mutta jotain olen sitten väärin tehnyt ku on edelleen low ID. WinXP:n oma palomuuri on suljettu.

Onko ideoita tai kokemuksia kyseisistä laitteista/ohjelmista?

2.  
  3. hannu80

hannu80 Guest

Mikä Zyxel:in laite sulla on (näkyy laitteen pohjasta)?
    Onko ZyXEL Prestige 660H-61 vai joku muu?

Pääsetkö ZyXEL:in asetuksiin selaimella? => http://192.168.1.1/

4. Snowman79

Snowman79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jeh, mulla on toi Prestige 660H-61. Selain avaa ton osoitteen mutta sitten sivu sanoo, että se on done mutta sivulla ei näy mitään (siis Firefoxin alakulmassa lukee done).

5. hannu80

hannu80 Guest

[bold]Miksi en pääse ZyXEL:in asetuksiin?[/bold]
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272719

Eli ZyXEL:in asetuksia sun ei tarvitse muuttaa, paitsi jos haluat ottaa käyttöön ZyXEL:in
    NAT:in ja palomuurin.

- Laita XP:n palomuuri päälle.
    - Poista Kaspersky:n palomuuri (väliaikaisesti) käytöstä, sen asetuksissa on luultavasti asetus tohon.
    - Salli XP:n palomuurille kysyttäessä ohjelman (sisäänpäin tuleva) liikenne tai tarkista että palomuurin
    asetuksissa on ruksi tuon ohjelman nimen edessä.

Jos ohjelma nyt toimii, niin silloin vika oli Kaspersky:n palomuurissa. Johon siis pitäisi silloin
    sallia tuon ohjelman kaikki sisäänpäin tuleva liikenne.

Jaa tämä sivu