1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kovalevy ongelma Topfieldissä 5100

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi tiltwood 20.02.2006.

  1. tiltwood

    tiltwood Guest

    Moikka,

    Vaihdoin Maxtor DiamondMax10 300GB kovalevyn alkuperäisen tilalle.
    Yhden kerran kone naksahti ja silloin kovalevy meni uudelleen alustukseen. Tällöin oli sekä nauhoitus että toisto käynnissä.

    Toisen kerran naksahti ja kaikki tiedostot muuttuivat invalideiksi. Uudelleen käynnistyksen jälkeen tiedostot olivat taas luettavissa eli kaikki ok.

    Onko kenelläkään ollut vastaavia ongelmia?
    Tietääkö kukaan mikä on kovalevyn tiedostojärjestelmä eli millä muulla kovalevyä voisi lukea kuin itse laitteella.
    Mitä isoa kovalevyä olette käyttäneet ilman ongelmia?
     
  2.  
  3. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on muistikuva et jokin raja on olemassa kuinka isoa kovalevyä Toppyn firmware ymmärtää...
     
  4. ricardo

    ricardo Guest

    "Tietääkö kukaan mikä on kovalevyn tiedostojärjestelmä eli millä muulla kovalevyä voisi lukea kuin itse laitteella"

    En ole itse testannut tätä ohjelmaa,mutta kannattaa kokeilla.
    http://www.hope.co.nz/projects/fusion/
     
  5. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Saloraman

    Saloraman Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen käyttänyt TopfHDRW-ohjelmaa levyn suoraan accessiin. Toimii ainakin, jos Topfieldin levy on on kytketty ulkoiseen Ide2Usb-koteloon. Kätevä varsinkin kopiointiin levyä isompaan vaihtaessa. Omani on 320Gt WD. Ohjelma löytyy mm. http://toppytools.com/ -sivustolta kuten toinenkin samantyyppinen TFtool.
     
  7. -Rex-

    -Rex- Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    491
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ei pitäisi olla levyn koosta kiinni kun tiedän itsekkin tapauksia, jossa käytössä on vielä isompi kuin 300gb:n levy. Ilmeiseen jossakin muussa mättää nyt jokin.

    *EDIT: tosin aina kun kyseessä on maxtorin levy on tuo mättämisen riski aika suuri :)*
     
    Viimeksi muokattu: 23.02.2006

Jaa tämä sivu