1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee E30

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Baabiouz 18.02.2006.

  1. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi, mulla on ollut jo jonkun aikaa ongelmana anyseessä sellanen että se ei löydä millään kanavia.. olen yrittänyt eri antenneillakin.. olen ladannut päivityksetkin kuntoon, mutta ei, aina vain tulee että "not found" :( toivottavasti osaatte auttaa.
     
  2.  
  3. koloppi

    koloppi Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä teki samanlailla kun laittoi usb1 porttiin kortin, mutta usb2 portissa kortti toimii lähes moitteetta.. (kone kaatuu aina silloin tällöin)..
     
  4. Bentso

    Bentso Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se on aika tarkka antennisignaalista kanavia hakiessa. Viritä kanavat vaikka parvekkeella tai vaihda alkuperäisen antennin tilalle parempi.
     
  5. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    usb jutust ei tainnu olla kiinni, mut voisin kokeilla parvekkeella tota
     
  6. Caooso

    Caooso Member

    Liittynyt:
    23.02.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voisko joku kiltti ihminen lähettää linkin josta vois ladata kanavalistan (.cld) tiedoston käytettäväks ton vehkeen kans ku toi proggu ei tunnu haluuvan tallentaa semmosta
     
  7. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ne kanavalistat ovat paikkakohtaisia, eli jokapaikassa se on erillainen. Parempi antenni tai paikan vaihto voi auttaa.
     

Jaa tämä sivu