1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näytönohjaimen kiinnitys

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi leksas 16.02.2006.

1. leksas

leksas Guest

Onkos se vaikeaa kiinnittää näytönohjain (GeForce 7800GT) emolevyyn PCI-E Kiinnityksellä? Onko jotakin helposti rikkoutuvia osia?

2.  
  3. braide

braide Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei rohkeasti mutta viisaasti painat vaan reilusti sen pohjaan ja ruuvilla kiinnität sen kotelon takaseinään johon se kuuluu kiinnittää.mitään ei hajoa kunhan painat korttia suoraan alaspäin :)

4. kiiveri

kiiveri Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    samaa mieltä, kannattaa painaa pohjille asti suht varovaisesti kuitenkin, olen kuullut että jos se ei ole kunnolla kiinni vaan jää esim pari milliä irti niin emo saattaa poksahtaa (tosi?)

5. leksas

leksas Guest

Oikosulun voi tosiaan aiheuttaa...

6. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    HeH HeH.
    braide@
    Ohjeen, kiini vaan ja eikun pelaamaan.
    ""Varo varo"", kyllä se siintä lähtee ohjeita seuraamalla.

7. tyson

tyson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oikosulusta en tiedä,mutta ruuvi kannattaa aina kiinnittää hyvin. Jaa,että mikä ihmeen ruuvi,sekö,joka tippui mun päästä eilen? ei,vaan se,jolla näytönohjain tulee kiinni sinne paikkaan,johon se kuuluukin tökätä. itse sain aikanaan jonkun vanhan näytönohjaimen hajalle sillä,kun en kiinnittänyt sitä ruuvilla väylään kiinni,ja johto painoi sitä aikansa,kunnes sielä se kuuluisa jokin petti.

8. xXx

xXx Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos se ei suostu heti menemään pohjaan, niin ei muuta kuin rautaa vääntämään. väkisinhän sitä ei pidä sinne laittaa. ei se välttämättä tarvitse olla totaalisen pohjassa, sellaisessa tapauksessa kiristä se ruuvilla pohjaan ja löysää sen jälkeen, se jo kertoo onko se pohjassa.

9. Sud0

Sud0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Anteeks, että herätän tän mutta en saa sitä näytönohjainta sinne mitenkään. Siis oon yrittäny vääntää rautaa ja kaikki, mut en vaan huomaa missä se jumitus on.

10. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Kuuluu pieni naks kun menee pohjaan.

Jaa tämä sivu