Isohko polttoprojekti :-(

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi duhunu 16.02.2006.

1. duhunu

duhunu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Olen surffaillut keskusteluja, mutta kaiken kattavaa vastausta en ole onkelmaani saanut.. Siispä uusi aloitus :)

Tilanne on siis tämä: minulla on [bold]monenmonta[/bold] karaokepätkää, kaikki [bold]mpg tai mpeg[/bold] -tiedostoja (koska ajattelin, että menee liian monimutkaiseksi alkaa avi-tiedostojakin polttamaan). Ne tulisi nyt polttaa [bold]DVD-R -levylle[/bold]. Mieluiten siten, että saisin siihen [bold]menunkin[/bold] (jotta voisi helposti päästä laulamaan sitä biisiä jota haluaa laulaa).
    Tekstityksien lisäämistä tässä projektissa tuskin tarvitsee, sillä oletan, että biisien sanoitukset ovat "kiinteät".

Minulla on seuraavat ohjelmat: tmpgenc (versio 2.524.63.181), ifoedit (versio 0.9.7.1), dvdshrink (versio 3.2) ja nero (versio 6).

Olisin ikionnellinen, jos saisin neuvoja, että miten karaokelevyn poltto onnistuu [bold]alusta loppuun[/bold]. Olen kyllä kyseisiä ohjelmia käyttänyt, mutta vain jos levylle on tullut yksi tai kaksi leffaa eikä menuja.

2.  
  3. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos sinulla on nero vision, niin homma on helppo vaikka olisi sekaisin avi ja mpg videoita. Aloitat uuden projektin, ja lisäät kaikki videot, jotka haluat. Painamalla next nero vision luo valikot, joissa on valmiina valintamahdollisuus eri videoille. Saat itse muokata haluamasi valikot. Kun homma on valmis, niin taas nextiä, jolloin videot pakataan dvd-muotoon. Voit halutessasi polttaa levyn suoraan tai vain muuntaa projektin dvd-muotoon kovalevylle myöhempää polttoa varten.

4. duhunu

duhunu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli koko homma hoituisi tuolla yhdellä ohjelmalla? Voi vitsi..

Onkos muuten väliä mikä Nero Vision versio sen pitäisi olla?
    Ja jos hommaan tuon Nero Visionin, niin voin varmaan normaaliNeron sekä nuo ifoeditit sun muut poistaa?

5. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nero VisionExpress tulee Neron täyspaketin mukana.

6. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu tuolla yhdellä hoituu. Minulta löytyy nero vision 4 (4.1.0.1). Ihan normaalia neroa ei kannata poistaa, sillä visionilla pystyy polttamaan/editoimaan ainoastaan videoita ja musiikkia.

7. duhunu

duhunu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt sitten vuoro tyhmälle ja yksinkertaiselle kysymykselle..
    Kun avaan Visionin, niin mikä "projekti" minun pitää valita?
    Onko se se "record directly to dvd+vr"..

8. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Make dvd -> dvd video.

Jaa tämä sivu