1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Medion MDC 4400 PVR ominaisuuksista tark. tietoa?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Maraboy 15.02.2006.

  1. Maraboy

    Maraboy Guest

    Minulla on HUMAX PWR 8000T, ja siinä on joitakin ongelmia. aion hankkia toiseksi Medionin.
    Eli:

    -kun Medionilla katsoo tallennetta ja jättää sen esim. kohtaan 30:00 tallenteen alusta, voiko samasta kohdasta jatkaa myöhemmin, vaikka tallennin on välillä valmiustilassa ja tehdään uusia nauhoituksia?

    -jos onnistuu, niin onnistuuko kuinka monen katsellun kesken jätetyn ohjelman kohdalla?

    -kun tallentaa kanapaketista MTV3/Nelonen/Subtv kahta kanavaa, niin voiko ajansiirtotoiminnolla tallentaa toisesta kanavapaketista esim. TV1/TV2, ja tallettaa sen sitten tiedostoksi, jota voin katsoa silloin kun haluan.

    -HUMAX:ssani ei ole tuuletinta. Se on täysin äänetön. Miten Medion?

    -kun laitan useita ajastuksia muutaman päivän ajalle, toimivatko ne Medion valmiustilassa? HUMAX:ssa toimivat aina. Yhtään epäonnistunutta ajastusta ei ole ollut kohta kahteen vuoteen, minkä ajan laite on minulla ollut!
    Miten Medion MDC 4400 PVR?
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo Medion MDC 4400 on kaapeliverkkoon tarkoitettu eli ei toimi antennivastaanotossa, niinkuin nykyinen boxisi.
    Minun tietääkseni tuossa Humaxissa ei pitäisi uusimmalla ohjelmistolla olla mitään ongelmia. Oletko päivittänyt sen Humaxin ?
     
  4. Maraboy

    Maraboy Guest

    Tuo Medion MDC 4400 on kaapeliverkkoon tarkoitettu eli ei toimi antennivastaanotossa, niinkuin nykyinen boxisi.
    Minun tietääkseni tuossa Humaxissa ei pitäisi uusimmalla ohjelmistolla olla mitään ongelmia. Oletko päivittänyt sen Humaxin?

    Näin on. Laitan uuden HTV:N kaapeliin.
    HUMAXin päivitys nollamodeemikaapelilla ei onnistunut XP:llä eikä Win98:lla. Ja se on vain yhden virittimen 80 GB, siksi hankin toisenkin.

    Saisinko edelleen vastaukset kysymyksiini, kiitos!
     
  5. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 15.02.2006
  6. migi1

    migi1 Member

    Liittynyt:
    08.08.2005
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Boksi teki ikävän tempun taas matkani aikana. Jätin ajastettuja nauhoituksia 2 viikon varrelta noin 15 kpl. Tullessani takaisin eilen huomasin, että 2 ensimmäistä olivat onnistuneet. Loputkin olivat "tallentuneet", mutta vääriltä kanavilta. Mtv3:n nauhoitteet olivat muuttunut SubTV:ksi ja Nelosen MTV3:ksi - Upeaa! Tallennetuissa tiedostoissa on siis oikeat nimet, mutta itse sisältö on väärältä kanavalta. Tein osan nauhoituksista Guiden kautta ja osan manuaalisesti. Onko kenelläkään aavistusta mistä tämä voisi johtua?
    Softa versio on 1.42.
     
  7. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko muuttanut kanavat haluamaasi järjestykseen kun boksi on ne aikoinaan hakenut vai antanut niiden olla siinä järjestyksessä kuin laite on niitä tarjonnut?
    Itselläni ainakin aikaisemmilla firmwareilla boksi (kerran,pari kuukaudessa)suoritti kanava haun kun sen laittoi päälle ja silloin meni ainakin kanavalistat uusiks.
    Itsellä on nyt versio 1.45 enkä ole huomannut enää samaa häikkää.
    Kaiken kaikkiaan nyt alkaa olemaan tuo vehe melko toimiva,itse ainakin olen ollut ihan suht.tyytyväinen toimintaan nykyään.
     

Jaa tämä sivu