1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Päivitys v 1.29 versio Handan T-6000:een

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi limetto 14.02.2006.

  1. limetto

    limetto Member

    Liittynyt:
    04.10.2005
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kävin päivittämässä tämän Handanin T-6000 ja siihen sai uuden v 1.29 softan.
    Muuten tuntuu toimivan ihan hyvin, mutta kun yrittää kelata(15s eteenpäin) niin boxin näytöllä vilahtaa paus joka kerta kun painaa kelaus nappulaa ja alta kymmenen kertaa kun menee eteenpäin niin paussi jämähtää päälle. Sen jälkeen ei mikään nappula toimi paitsi pover eli eiku sammuttamaan boxi ja päälle taas ja uusiks. Eli kelaus ei toimi.
    Kuva kelaus kyllä sentään toimii.
    Oisko kellään tota samaa softaa jo omassa boxissa ja tekeekö saman kaikilla?
    Soitin laatuantenniin ja ne ei osannut vielä sanoo mitään kun on niin uusi softa. Niille ei ollut vielä tullut noita kelaus valituksia, mutta lupasivat tutkia asiaa.
     
  2.  
  3. itv

    itv Member

    Liittynyt:
    19.02.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla C-mallin boxiin tuli samavika. Eli boxi menee jumiin kun yrittää kelata tallennetta.
     
  4. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. limetto

    limetto Member

    Liittynyt:
    04.10.2005
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaaha, no arvasinki et ei oo pelkästään mulla toi kelaus ongelma, ja tuuntuupa siinä muitakin ongelmia muilla olevan.
    On se kumma kun eivät saa ongelmatonta softia noihin boxeihin???
    arkaxx:lle, En laittanu tonne sun laittamaan sivulle tota mun ongelmaa kun siellä jo oli se.Hyvä kuitenkin et kaikki viat saa sinne ja tieto maahantuojalle sit.
     

Jaa tämä sivu