Mistä/mitenkä saisi halvalla kannettaan tietokoneen? Ei käytettynä. Käsittääkseni niitä on vaikea koota itse. Vai menenkö vaan hakemaan päivän aviisin kioskilta ja katon hyvän tarjouksen ja menen ostamaan?
Kattelin noita aikasempia viestiketjuja ja tulin kuitenkin semmoiseen tulokseen, että pöytäkoneet ovat halvempia ja silti saa paremman koneen.
Halvin hinta mitä olen nähnyt on 399€ mutta kone on tuhnumpi kuin kännykkäni. Kasata et voi itse ellet ole tosi rikas Guru. Ohje sääntönä annan että kartoita mihin konetta tarvit, mitä exraa halajat, käy jossain alan likkeessä kysele, ja kysele kaikki mitä mieleen tulee, pyydä kertomaan että miksi tämä eikä tuo ja sen jälkeen seuraa lehtiä ja katso mitä on tarjolle ja mitä tarjottiin, missä takuu huolto, minne lähettää yms. Testit ja muut voit heittää romukoppaan niissä käyttö on eriä mitä SINÄ tarvit.Ja päätä sitten, halvin ei aina paras.
Jos tosissasi tarvitset kannettavaa ja edullisemmin kuin kaupasta, käy katselemassa www.huuto.net osoitteesta. Pöytäkoneet ovat tosiaankin halvempia ja tehokkaampia sekä helpommin päivitettävissä! Acerin koneet ovat minusta hyviä!