1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia digiboksin (topfield 5100 pvr)kanssa?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Raksaus 09.02.2006.

  1. Raksaus

    Raksaus Member

    Liittynyt:
    09.02.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs olen tässä aikeissa hankkia digiboksin Olympialaisten alla, ja olisin vain kysellyt henkilöiltä, jotka tällaisen jo omistavat, onko ollut mitään ongelmia. Kaapleiverkkoon siis olisi tarkoitus kyseinen laite hankkia. Itselläni on vain digibokseista lähes pelkästään negatiivisia kokemuksia. Kaikki hyödyt ovat hautautuneet kaiken sen jadan alle, jota tästä nyt on seurannutkaan ja itse katselisin melkeinpä mieluummin analogista lähetystä, koska kuvanlaadussa ei ole mielestäni ollut mitään valittamista. Mutta kun tietyt kanavat lähettävät ohjemiaan pelkästään digipuolella, niin kai se on pakko taipua painostuksessa.

    Eli asioita joita olen huomannut muissa digibokseissa:

    1. Medionissa joka on ollut puhelinyhtiöltä vuokrassa, oli järkyttävä käyttöliittymä, lisäksi boksi menee silloin tällöin täysin jumiin useallakin eri taavlla.

    2. Kuva ei oikeasti ole kovinkaan tarkka. Samanlaista ilmiötä kuin DIVxissä(Ja ei edes missään huippulaadulla tehdyissä), eli näkyy sellaisia neliömäisiä "pikselikasoja".

    3. Äänen ja kuvan synkronointiongelmia

    jne.

    Eli kuinka paljon nämä ovat riippuvaisia digiboksista ja kuinka paljon signaalista, vai ovatko ollenkaan?
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Raksaus

    Raksaus Member

    Liittynyt:
    09.02.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jep piti pahoitella tuota jo aiemmin, mutta sain vastaukseksi tekstin "Newbies can't post more than one post every 3 minutes. This is done to prevent spambots to pollute our site. Apologies for inconvenience."

    En tiedä miten olisin saanut koko toisen topikin itse poistettua. Jotenkin ilmeisesti oli jäänyt välimuistiin tuo sivu, koska refreshillä en tuota ensimmäistä tekstiä saanut näkymään vaikka yritin useamman kerran. Vasta toisen postattuani ilmestyi ensimmäinenkin viesti.

    Pahoittelen kovasti, ei ollut tarkoitus spämmätä.
     

Jaa tämä sivu