Projectx ohjeita kaivataan.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi make55 08.02.2006.

  1. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä ja moni muukin näyttää olevan hieman ummikko tuon projectx:n asetusten kanssa. Mainosten poisto onnistuu hyvin, mutta demuxsauksen jälkeinen laatu on surkea. Pikseli mössöä ja liikkeet nykiviä. Doom9 ohjeiden mukaan olen koettanut toimia ja täältä haulla etsinyt, mutta ei vaan pelaa. Tosin tämä on vielä kokeilua, mutta olisihan se tarpeen vaatiessa osata tämäkin homma. Osaajia täältä kyllä löytyy.
     
  2.  
  3. lauri131

    lauri131 Member

    Liittynyt:
    07.07.2002
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onhan sulla uusin versio 0.90.3.01? Eikä ongelma ole tallennuksessa tai authoroinnissa? Ainoat muutokset mitä ite olen alkuperäisiin asetuksiin tehnyt, ovat kuvasuhde ja resoluutio. Aina on toiminut loistavasti. Nauhoitan progdvb:llä koko muxin ja authoroin ifoeditillä.
     
  4. Kettu

    Kettu Guest

    minä en saanu aukeamaan koko ohjelmaa.. purin zip tiedoston ja en tajunnu siitä sit juuri mitään.. hermot meni..
     
  5. arc03

    arc03 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2004
    Viestejä:
    585
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vinkistä, täytyy kokeillakin sitä TMPGenc DVD authoria, kun se koneelta löytyy. Ja uusin versio ProjectX:stä löytyy.
     

Jaa tämä sivu