Lueskelin Afterdawnin viestejä ja koneen näyttö sammui kesken kaiken ja taas aukesi. Outoa? En sammuttanut sitä itse. CRT.
Hyvä otsikko no mutta enivei... Onko vanha näyttö? piuhat tiukassa? virraansäästö meni päälle? tms...
joo...kato biossista kaikki virranhallintaan liittyvät asetukset...et ne on kunnos siel. Mut myös siitä et mul teki myös niin..oli et mun näytönohjaimes oli vanhat ajurit niin kävin sillo hakees uudet..ja sit alko pelaa kunnol...mut katos everestil noi sun koneen kunnon tiedot...et näet onks siel mitkä ajurit ja minkä vuoden D
[Läppä]Katselin tässä Afterdawn keskusteluja ja minun prosessorin lämpöni heitteli YHDEN asteen ensin ylös ja sitten alas. Onko vika jäähytyksessä?! Vai pitääkö ostaa uusi kovalevy että saan sen jäähdytettyä?![/Läppä] Täytyykö noista koneen jokaisesta tempusta aina ilmotella (et yksinään sinä). Jotain rajaa... voi vähän itsekkin soveltaa sillä monitorin ääressä.
Täs näytös on aina ollu jotain häikkää. Ja vartin päästä näyttö sammahti totaalisesti. Mutta nyt ongelma selvis. Näytön sulake palo.