|
Osa suomalaisista torrent-trakkereista lopettaa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 30 lokakuuta, 2006
Viime viikolla tulleet Finreactor-jutun tuomiot ovat vaikuttaneet suomalaisiin torrent-trakkereihin, kun Datamoon ja SuomiKopla torrent-trakkerit ilmoittivat toiminnan loppuvan. Kaksi muuta suomalaista torrent-trakkeria rautaportti ja finbytes ovat vielä toiminnassa. Palvelujen sulkeminen ei tule yllätyksenä sillä Finreactor-jutussa tuomituille tuli maksettavaksi yhteensä yli 400 000 euron ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
|
naulapaa
Newbie
|
2. marraskuuta 2006 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ehkä hieman offtopic:
"Sonera Laajakaistan nopeuden lasku muuttuu maksulliseksi 25 €/kerta 1.12.2006 alkaen.
Nopeuden nosto säilyy kuitenkin edelleen maksuttomana."
Eilen tullutta Soneran s-postia. Waretus vähenee -> pienennetään kaistaa ja Sonera vetää välistä, ovelaa. Itse kyllä vaihdan samalla operaattoria jos kaistan pienempään vaihdan.
|
Senior Member
|
3. marraskuuta 2006 @ 04:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Waretus vähenee -> pienennetään kaistaa ja Sonera vetää välistä, ovelaa.
Sonara sietäisi haastaa oikeuteen rikokseen yllyttämisestä. Pakottavat asiakkaiden pitamaan isot kaistat, joten heidan on pakko warettaa, etta saavat rahoillensa vastinetta
EDIT>aakkoset herkes toimimasta, heh
|
Senior Member
|
3. marraskuuta 2006 @ 05:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Alkaa muistuttamaan jo muinaisia noitavainoja :/ poltetaan vaan kaikki mitä ei ymmärretä, ja sitten kun se ihminen palaa niin "oho, ei se ollukkaa noita, muuten se olis vapauttanu ittesä" :) Tökitään nukkuvaa karhua tässä kokoajan...
Poliisilla ei muutenkaan ole mitenkään mahtavat resurssit käsitykseni mukaan, nyt niitä vielä haaskataan parin leffan lataajan jahtaamiseen kun raiskaajat hippaloivat vapaana. Taitaa täälläkin olla sanottu että raiskauksestakin selviää vähemmällä kun warettamisella, miten tämä on mahdollista "oikeusvaltiossa"?
Nämä "oikeusjärjestöt" eivät ilmeisesti välitä siitä, että tuhoavat monen nuoren elämän ("omapahan on vikansa") kohtuuttomilla korvauksilla. Sitten armahdetaan korvaukset ja media saa heidät näyttämään hyvältä "voikun kilttiä kun ne sedät anto anteeks "velat"". Anteeksi antamista tietenkin edellyttää että nuoret sitoutuvat olemaan warettamatta, ja "oikeusjärjestöjen" mallinukeiksi.
EDIT: Lisää avautumista
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. marraskuuta 2006 @ 05:39
|
|
himpo
Member
3 tuotearviota
|
3. marraskuuta 2006 @ 07:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jos suomiträkit menee kaikki, eikä uusia tule tilalle, niin sitten se on muutettava vaikka ruotsiin, piraattipoukama näkyy myös suomeksi ja siellä saa puhua suomea kommenteissa.
|
|
SuomiP
Member
1 tuotearvio
|
3. marraskuuta 2006 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
datamoon.org on jälleen auki.. folioo voi taase vähä löysätä ainakin itse pääsin vanhoilla tunnuksilla sisään!
|
|
kolmis
Member
|
5. marraskuuta 2006 @ 10:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Alan vihata suomea koska täällä poliisit saa tehä mitä tahaansa ku ne tuskin tulee tutkimaan ittensä saati sitten puhuvat aina totta... kaikenlisäksi saavat kohtuu palkan sen lisäksi että waretus on lähes turvattu.
|
|
noobster
Member
|
6. marraskuuta 2006 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
poikki ja pinoon nuo poliitikot ym. (riisto)kiihottajat! ei oikein tää suomen oikeus mee mun kaaliin, jos kauppias X myy mulle kiväärin ja kassin kuteja joilla sitten meen ja ammun koko eduskunnan paskaks, niin tän logiikan mukaan myyjälle myös tuomio siitä ettei se ollut telepaatti ja tiennyt mitä mun korvien välissä liikkuu... SONTAA sanon minä!
|
|
kolmis
Member
|
8. marraskuuta 2006 @ 03:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Koska on olemassa mediamafia voisin sanoa että meidän pitäisi perustaa antimediamafia tai jotain...
|
|
Fidelaar
Senior Member
|
8. marraskuuta 2006 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
"Alan vihata suomea koska täällä poliisit saa tehä mitä tahaansa"
ei se poliisi syypää ole... heh... ne tekee ku tutkintapyyntö tulee työtänsä...
Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
|
|
kolmis
Member
|
8. marraskuuta 2006 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
en minä sanonut että syy olisi poliisin mutta poliisina oleminen varmistaa melkein täysin että olet virkavallalta turvassa... jos nyt tajusit?
|
|
Alcareru
Junior Member
|
8. marraskuuta 2006 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
-Rex- puhuu asiaa. Pitäisi saada jotakin näkyvää aikaseksi. Ei se hyödytä yhtään mitään, että täällä vaan uhotaan kaikki kilpaa keskenämme. Pitäisi saada julkisuutta ja muidenkin kuin jo ennestään samaa mieltä olevien keskuudessa. Juurikin niihin lehtiin ja valtamedioihin pitäisi nämä asiat saada.
Ehkä lehtiin pääsisi, kun saataisiin kunnon mielenosoitus tai muu tempaus järjestettyä..
Jos vaikka kaverit tuolta pystyis koordinoimaan jotakin fiksua toimintaa.
http://masinointi.org/
|
|
kolmis
Member
|
9. marraskuuta 2006 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Alcareru olet oikeassa -Rex- puhuu asiaa ja voishan tommoseen mukaan lähteäkkin.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. marraskuuta 2006 @ 01:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kotelo tahtoo vähän uhoo ;)
"Ei kannata kuvitella, että jätämme asian tähän, kun Finreactor-tuomio tuli" jatkaa Kotilainen.
|