User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 7.9.2008 / 17:31
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > windowsin uudelleen asennus ja formatointi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windowsin uudelleen asennus ja formatointi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
heikki75
Senior Member
_
22. huhtikuuta 2008 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP:n boot.ini http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/612761#3700897

Jos et ole varma kuinka muokkaat boot.ini tiedostoa niin kopioi tuohon viestiketjuun koneesi boot.ini tiedosto.
piesuli
Account closed as per user's own request
_
27. huhtikuuta 2008 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jouni2007:
saakohan täältä apua asennis jokunen päivä sitten xp pro sp2 uudestaa ja se meni C aseman sijasta D asemalle nyt mulla on kaksi käytistä toinen pitäisi saada pois. Olen kyllä alustanun D aseman mutta silti ja näyttä olevan edelleen siellä kun käynistän koneetta niin antaa valita mistä asemalta käynistän xp apua kaivataan.

ota vaikka se c asema irti käynnistä windowsin levyllä kone ja aloita ns. uudestaan asennus ja kun menee kohtaan asennetaan asemalle .D sammuta kone ja laita c kiinni ja volaa nyt on ainakin d ihan tyhjä.
Chew6
Newbie
_
31. toukokuuta 2008 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko konetta mitenkään mahdollista formatoida, kun minulla ei ole mitään CD-levyä ja CD/DVD-asema ei edes toimi. Kone ei suostu käynnistymään normaalisti vaan joudun jatkuvasti olemaan vikasietotilassa.
timbe94
Junior Member
_
4. kesäkuuta 2008 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli jos asentaa windowsin "korjaus asennuksen" niin ei tiedot siis häviä?
WiNoViCe
Newbie
_
7. elokuuta 2008 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seuraavanlainen ongelma ilmaantui noudatettuani asennusohjetta:

Aikansa ladattuaan asennustiedostoja CD-ROM -asemassa olevalta Windows -asennuslevyltä Fujitsu-Siemensini sammui itsekseen mitään ilmoittamatta tai kyselemättä. Useaan kertaan toistetussakin yrityksessä kone sammui eri vaiheissa, kerran ehdin hyväksymään käyttöoikeusopimuksen. Whadda heck. Vaikuttaisi kovo-ongelmalta? Pari kertaa joitain kk sitten n. 2,5 v. vanha kannettavani on sammunut itsekseen yhtäkkisesti.

Mistä voi olla kyse, onko kokemuksia?

----------------------------------
Errare humanum est.
RadioSwan
Newbie
_
23. elokuuta 2008 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Yritin asennella windowsia ohjeiden mukaan uusiksi, mutta sen jälkeen kun olin valinnut vaihtoehdon "asenna Windows XP painamalla Enter" näytölle ilmestyi viesti "Asennusohjelma ei löytänyt yhtään tietokoneeseen asennettua kiintolevyä." tässä vaiheessa ei ollut muuta etenemisvaihtoehtoa kuin asennuksen lopettaminen.
Kuinkahan minun tässä tilanteessa pitäisi menetellä? Kone kuitenkin toimii muuten ongelmitta.
teeppaja
Newbie
_
26. elokuuta 2008 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kyselisin semmoista että koneessa on "pienimuotoinen" virusongelma, eli joka käynnistyksen jälkeen koneessa on uusi troijalainen system32-kansiossa. Tämän takia windowsin asentaisin mieluusti uudelleen. Joskus vuoden alussa kun koneen hommasin olen tehny niinkin järkevästi kuin jakanut kovalevyn kahteen osaa, C ja D. C on suht. pieni, vain 30gb ja siellä ei ole mitään muuta kuin windows ja muutama ohjelma program files-kansiossa. D:llä sen sijaan on kaikki kuvat, musiikit, videot, pelit yms.

Kysymys on se, että jos teen wiondowsin täydellisen uudelleenasennuksen, niin tyhjeneekö myös D ja sen mukana kaikki siellä oleva data? Ja vaikka D jäisi koskemattomaksi niin toimiiko siellä olevat ohjelmat windowsin uudelleenasennuksen jälkeen vai pitääkö ne asentaa uudelleen?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
26. elokuuta 2008 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kysymys on se, että jos teen wiondowsin täydellisen uudelleenasennuksen, niin tyhjeneekö myös D ja sen mukana kaikki siellä oleva data? Ja vaikka D jäisi koskemattomaksi niin toimiiko siellä olevat ohjelmat windowsin uudelleenasennuksen jälkeen vai pitääkö ne asentaa uudelleen?
Asenna käyttis C-asemalle ja D-asemalla kaikki data säilyy jos sen koskemattomaksi jätät mutta ohjelmat ei enää toimi eli joudut asentamaan ne uudelleen.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > windowsin uudelleen asennus ja formatointi

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy