|
Antivirus/Spyware/Siivous/ (ilmaisia,Freeware)
|
|
|
maijakas
Newbie
|
15. huhtikuuta 2008 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mikä neuvoksi kun F-Securen tarkistus väittää koneessa olevan 6 vakoiluohjelmaa (kansiossa documents and settings , näköjään cookies osastolla) sekä yhden viruksen , mutta näitä tiedostoja se ei poista eikä niitä myöskään mistään löydy? Kokeilin myös paria muuta haittaohjelmien estäjää/etsijää , muttei nekään mitään haitallista löytäneet. Mistä on kyse?
|
|
MarsWin
Member
|
5. toukokuuta 2008 @ 08:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä mun kokoonpano, onkos riittävä?
Virustorjunta:Avast!
Palomuuri: Vistan oma
Roskien poistajat: ad-aware 2008, Ccleaner ja AVg anti spyware + koneella jos valmiiksi ollut windows defender joka tekee autom. skannauksen viikottain ja suojaa konetta reaaliaikaisesti
Vakoiluohjelmat ja virukset pois koneilta!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. toukokuuta 2008 @ 08:20
|
|
MarsWin
Member
|
6. toukokuuta 2008 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako avast!:n automaattisen skannauksen? Että vaikka joka toinen viikko se tekis täys skannauksen?
|
|
niksotus
Newbie
|
7. toukokuuta 2008 @ 00:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Asensin AVG Anti-Spyware 7.5 -ohjelman. Ongelmana on, että skannaus ei pääse eteenpäin kuin muutaman pykälän ja löytää 32 kohdetta. Sitten skannaus vain jähmettyy, eikä jotenkin vain pääse tutkimaan lisää tiedostoja. Kone kyllä pauhaa ihan kierroksilla, eli prosessori on 100% käytössä. Ei tule kuitenkaan mitään pahempaa tilttiä, paitsi tietysti vähän hidastelee. Missä syy tällaiseen.
|
|
niksotus
Newbie
|
7. toukokuuta 2008 @ 00:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti niksotus: ?? quote]
|
Junior Member
|
16. toukokuuta 2008 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä listaan muutaman ohjelman jotka ainakin "mikro-pc:n" testien mukaan ovat parhaita ilmaisia ohjelmia.
Paras Taustasuojaus "Avir antivir personal classic" melkein sama kuin avast mutta hieman selkeämpi käyttöliittymä mutta ei saa suomenkielisenä.
Paras jälkitarkastus ohjelma "Bitdefender 10 free edition" ainoa miinus ei toimi vikasietotilassa.
Ilmaiset palomuurit: Comodo firewall pro, Zonealarm
|
|
MarsWin
Member
|
24. toukokuuta 2008 @ 09:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Onko muuten pctools antivirus kokeilemisen arvoinen?
|
|
jaava
Newbie
|
30. toukokuuta 2008 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Tässä mun kokoonpano, onkos riittävä?
Roskien poistajat: ad-aware 2008, Ccleaner ja AVg anti spyware + koneella jos valmiiksi ollut windows defender joka tekee autom. skannauksen viikottain ja suojaa konetta reaaliaikaisesti
Mitä CCCleanerillä uskaltaa poistaa? Mulle se ehdottaa esim adobe readerin ja open officen poistamista. Poistaisiko se silloin nämä ohjelmat?
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
30. toukokuuta 2008 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaava: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Tässä mun kokoonpano, onkos riittävä?
Mitä CCCleanerillä uskaltaa poistaa? Mulle se ehdottaa esim adobe readerin ja open officen poistamista. Poistaisiko se silloin nämä ohjelmat?
Ei suinkaan. CCleaner poistaa useiden ohjelmien jättämiä "roska-tiedostoja", eli tarpeettomia/piiloutuneita silppuja temp jne kansioista.
Jos kuvittelee koneensa rakennustyömaaksi, CCleaner on se siivouspartio, joka vie käyttämättömät ja pilaantuneet roskat pois uusien tieltä :)
Nimimerkillä: käyttänyt CCleaneria noin kaksi vuotta.
-BlasterX-
"Ambitious but rubbish" -Top Gear
"If it's worth doing, it's worth overdoing" -Mythbusters
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2008 @ 12:52
|
|
jaava
Newbie
|
2. kesäkuuta 2008 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlasterX: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaava: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin: Tässä mun kokoonpano, onkos riittävä?
Ei suinkaan. CCleaner poistaa useiden ohjelmien jättämiä "roska-tiedostoja", eli tarpeettomia/piiloutuneita silppuja temp jne kansioista.
Jos kuvittelee koneensa rakennustyömaaksi, CCleaner on se siivouspartio, joka vie käyttämättömät ja pilaantuneet roskat pois uusien tieltä :)
Nimimerkillä: käyttänyt CCleaneria noin kaksi vuotta.
Kiitos!
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Tooomas
Newbie
|
10. heinäkuuta 2008 @ 15:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Niille jotka lataa tuon Pop-Up stopper free edition, niin kannattaa laittaa optionssista että:
ei näytä Merkkiä kun tulee pop-up
ei vaiha Cursouria
ei ääni merkkiä
koska ne on todella häiritseviä, muuten todella toimiva, ei kertaakaan tullu pop-uppia läpi vielä
|