1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

NeroVision Expressillä menun tekeminen

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mupsteri 06.02.2006.

  1. Mupsteri

    Mupsteri Regular member

    Liittynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    135
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mulla on käytössä [bold]NeroVision Express 3[/bold], jolla oon esim. muuttanut .avi-tiedostoja dvd-muotoon.

    Eli aloitan homman näin:

    NeroVision Express päälle -> avautuvasta ikkunasta make dvd -> dvd-video -> avautuu ikkuna, jossa lisään siihen listaan .avi-tiedostoja -> next -> edit menu -> background -> browse for pictures -> avaan haluamani kuvan ja sitten kun alan muokkailemaan menua oman maun mukaan ja sitten kun tuossa samassa ikkunassa on "Header/Footer text", nii ja sit ku kirjotan siihen footer text -kohtaan jotain ja sit haluaisin muuttaa esim. fontin väriä, niin pystyykö tällä ohjelmalla muuttamaan pelkän [bold]footer textin[/bold] väriä? Ko jos oon kirjottanu jotai headeriin ja footeriin, nii ja sit haluisin muuttaa toisen tekstin väriä, nii se muuttaa molempien.
     
  2.  
  3. bilebandi

    bilebandi Guest

    Kiitos!!!!
    Nyt sain tietää miten menu tehdään avista mutta miten menun saa tehtyä jos on jo valmiiks dvd muodossa eli video ts?
     

Jaa tämä sivu