Moi! Elikkä semmonen kyssäri et miten voin turvallisesti puhdistaa tommosen litteän 17" tft-näytön paskasta? Toi mun LG:n näyttö on ihan paskanen (rasvaa, kuivunutta kuolaa ym.) joten vinkkejä kaipaisin, kiitos paljon!!! ... kuolleita pikseleitäkin näyttää jo jonkin verran tulleen ...
Jos ei pelkkä mikrokuituliina riitä, niin tohon tarkoitukseen on olemassa ihan omia aineita. Itselläni on käytössä geelimäistä suihketta, joka pyyhitään liinalla pois. Maksoi alle kympin (liina tuli suihkeen mukana). Toimi loistavasti rasvaisiin sormenjälkiin ja pinttyneisiin kahvitahroihin. Näyttö oli kuin uusi. Älä käytä ainakaan mitään alkoholipohjaista ainetta. Ja tollainenkin löytyi: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/253104
Mutta mitenkäs tollainen näyttö missä on Crystalbride käsittely? Eli onko se toteutettu kemikaaleilla pintaan, fyysisesti sisään vai kuinka? Ei ole uskaltanut aineita käytellä, pelkällä liinalla ottanu mutta nykyään alkaa paskat häiritteen liikaa tietyllä kohti.
Itse käytän PRF TFT-cleaneriä ja pehmeää liinaa, joka muistuttaa itse paketin mukana tullutta liinasäätöä.
Minulla on Disko merkkisiä puhdistusliinoja (wet and dry) - eivät sisällä alkoholia ja ovat tarkoitettu mm. TFT-näyttöjen puhdistukseen. Esim. Gigantti myy niitä.