1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Msn Messenger -probleemia...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi mawdrgn 01.02.2006.

  1. mawdrgn

    mawdrgn Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs, tämä msn messengerini oikuttelee pahasti.

    [bold]Viestini ei puolet ajasta näy ollenkaan kavereillani[/bold], ja kerkesin jo epäillä että joku spyware kaappaisi viestejäni... Onko edes sellaisia mesekaappareita??? :/

    Ja tietenkin sitten tiedostojen lähettäminen ei tunnu toimivan sekään puolet ajasta(Välillä tiedosto ei näy kaverillani, välillä se ei siirry kun lukee vain että 0 kb siirretty jne.)

    Ja sitten kaverini näyttävät kirjautuvan sisään uudestaan ja uudestaan suht. satunnaisesti, vaikka olisivat koko ajan online.

    Päivitin mesen äskettäin(Kun siis avasin messengerin, niin siinä, missä lukee nyt jotakin kehitysohjelmasta luki että uusi versio messengristä saatavilla. Siitä sitten päivitin. Mutta silti messengeri kenkkuilee.

    Välillä ei tietenkään pääse edes kirjautumaan sisään syystä tai toisesta.

    Alkaa ottaa helkutisti päähän, ja kysynkin teiltä viisailta, että mitä tuolle meselle pitää tehdä, että se toimii kunnolla?

    Jo valmiiksi kiittäen, maw.

    PS: Extra-kyssärinä, tuolta XP:n alapalkistani häipyy välillä esim. F-Secure ja eWido tuonne piilotettujen kuvakkeiden joukkoon. Tietenkin kun klikkaa sitä nuolta, niin ne näkyy. Normaal?
     
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on sama ongelma, ja en jaksa juurikaan enää välittää siitä. olen käynyt läpi useita versioita ja ne toimivat aikansa. mutta mikään versio ei loppujen lopuksi oikuttelematta toimi. (ainakaan minulla) mutta jos tarkoitit 7.5 versiota, niin siihen on useita päivityksiä. jos tiedät versiosi numeron esim. messenger 7.5 0299 niin hae aina luvultaan korkeampia versioita. ja ne löydät ihan googlettamalla kirjoita "messenger 7.5 newest version" (ilman "ja" merkkejä)jo se että messenger 7.5 versiosta on lukuisia päivityksiä kertoo kuinka epävakaa joku ohjelma voikaan olla. itse asiassa googleen voi kirjoittaa "messenger 7.5 latest version" tai "messenger 7.5 update" jne jne. ja jos joskus saat version mikä toimii ja microsoft tarjoaa päivitystä, niin en lähtisi siinä vaiheessa päivittämään. jos joku versio toimii ei sitä kannata vaihtaa. ja toisesta kysymyksestäsi sen verran että, ei siitä kannata huolestua, piilotetut kuvakkeet löytyvät kun painat sitä nuolinäppäintä.
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2006
  4. mawdrgn

    mawdrgn Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    469
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hui, unohdin kokonaan kiittää kun tätä kyselin! Anteeksi XD

    Kiitoksia vaan xXx!
     
  5. ambiente

    ambiente Member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on sama ongelma ku sulla mawdrgn. Epäilen et viat ei oo meses, vaan F-Securen palomuurissa.
     
  6. Anza88

    Anza88 Guest

    Latasin englannin kielisen version, 7.5 (Build 7.5.0324)
    Ei toimi vieläkää...kirjaimet tulee jäljessä ku kirjottaa eikä päästä sisää...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.03.2006
  7. BlueAgave

    BlueAgave Member

    Liittynyt:
    24.05.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla messenger tekee seuraavaa: Kun avaan windowsin ja mese käynnistyy automaattisesti, KAIKKI ohjelmat jumittavat siihen asti että painan hiiren oikella napilla messenger kuvaketta alapalkista kellon vierestä. Samoin jos tuplaklikkaan listasta nimeä kirjoittaakseni viestiä, avautuva ikkuna ruutu on valkoisena kunnes taas painan hiiren oikealla kuvaketta. Välillä ongelmaan auttaa se että sulkee mesen ja avaa uusiksi, mutta sama ongelma saattaa ilmetä uudestaan hetken päästä. Onko mese"tiliä" mahdollista käyttää jollain muulla ohjelmalla?

    Ja onko jolloin samaa vikaa ja voiko se johtua NVIDIA (6600 GT) "sovelluskohtaisista asetuksista" -toiminnosta?

     

Jaa tämä sivu