Kyllä. Ei mitään ongelmia. Suosittelen kuitenkin, että käytät jotain firewallia, niin ei tule käyttöä ad-awarelle enää. EDIT: Ja lisäksi kunnon selain (Firefox 1.5 adblock pluginilla). Kokoonpanolla f-secure, zonealarm pro & firefox adblockilla menty pitkän aikaa jo, ei popuppeja, mainoksia, spy-/adwarea tai viruksia näkynyt aikoihin.
Kyllä se ad-aware kannattais melkein korvata ewidolla. Paljon parempi, löytää pöpöjä mitä adukka ei löydä
Spybotilla oli jotain aikoja sitten ikävä tapa poistaa tiedosto, jonka jälkeen f-secure oli asennettava uudestaan. Lavasoftin Ad-aware -palikkahan sisältyy jo f-securen internet security -pakettiin, joten ei sen pitäsikään aiheuttaa mitään ongelmaa.
Olen tuota asiaa kysynyt itse F-Securen tekniseltä tuelta ja siellä sanottiin että F-Secure 2005 kanssa voi Ad-Awarea käyttää, mutta 2006 kanssa se aiheuttaa ongelmia. Suosittelen myös Ewidoa.
Yeps ite kans työharjottelus joudun noita fsecuja asenteleen ja jos koneella on ollu ad-aware niin fsecure 2006 herjaa että se on poistettava ennen kun suostuu asentumaan. Toisaalta Fsecu eka ja ad-aware perään ja ei ole ongelmia. Ewidoa kyllä silti suosittelen itsekkin mutta micro versiota siittä. btw.. Kesä tulee ja menee nörtit sitä huomaa 4 seinän sisällä, hyvää juhannusta vaan kaikille muillekki...
Mulla on ollut pari kk tämmönen setti kuin Antivir , Kerio (Sunbeltin) sekä SpywareBlaster. Selain on firefox adblockilla. Aina ewidot, adawaret, spybotit yms. vetävät nollatuloksia. Suosittelen varauksetta muillekin