Näyttö pysyy taas mustana,...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi silakka22 31.01.2006.

1. silakka22

silakka22 Guest

eli ostin uuden näyttiksen johon poltin väärän biossin :( ku luulin et vanha ei toiminu vaik se rupes toimii iha hyvi sen iiden tilaamisen jälkee. nyt eilen laitoin sen vanhan kiinni se toimi ihan hyvin aluks nyt mut nyt näyttö on taas mustana mikä vialla ??

2.  
  3. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jos näytössä ei ole vika niin vika löytyy koneen puolelta.
    onko mahdollisuutta testata näytön ohjain jossain muussa koneessa tai joku näytön ohjain jolla testata kone.
    jos näytön ohjain rikki ei sille oikein mitään voi kuin uuden hankkia.

4. silakka22

silakka22 Guest

ei oo oikee mahollisuustta ku täs konees mis nyt oon on agp ja mun omas pci-express...

5. silakka22

silakka22 Guest

meneekö näyttiksest takuu jos siihe laittaa väärän biossi ??

6. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    luulisin jos ne sen tarkastaa..

7. silakka22

silakka22 Guest

ok eli mun pitää homma jostai pci näyttis et voin polttaa sen biossin uudestaa siihe x800 kortille :(

8. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nii tai kone mis on interoitu näyttis :D suosittelen viemään takuuhuoltoon ja olemaan tietämätön biosin päivityksestä :D

9. silakka22

silakka22 Guest

aattelin ostaa uuden emon mis on integroitu näyttis eli ehdottakaas semmosen alle 75e hintaluokan emoo mis on pci expres 16x ja integroitu näyttis ja s775

10. silakka22

silakka22 Guest

h heitin osat pöydälle ni rupes toimii... merkillistä :) mikä vois olla ?? oisko emolt joku komponentti irti ??

11. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Kerran oli sama ongelma, muistikampojen pinnat kun kävin läpi vanulla, alko pelittämään. Ei pc-maailman alkuaikojen mystiikka ole vielä täysin poissa. :)

12. silakka22

silakka22 Guest

jees tais olla toi vanha näyttis paskana heitin siihe mun uutee uuden biossin.. se on club3d x800rx mut laitoin kummiski ton xt biossin aattelin testaa... toimii nyt sillä saa ilman kellotust 4290 pojoo karkkimarkist paljos saa aito x800xt ?????

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 31.01.2006
  13. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mul oli prossu joskus jotenki heikosti kiinni, ni ei tullu kuvaa näyttöön, (yllätys)
    Varmaankin ollu joku komponentti huonosti kiinni.

14. silakka22

silakka22 Guest

juuh toimii nyt ainaki viel on osat taas kopassa mut kyl aattelin silti ostaa uuden emon rupee kyllästyttää toi fujitsun emo...

Jaa tämä sivu