Miten voin muuttaa demon katseltavaksi, eli kun otin css:sä demoa niin se tulee aina .DEM muotoon niin miten saan sen muutettua johonki toisiin muotoon että voi katsoa sitä?
Et voisi ollenkaan selventää, että mitä tuolla FRAPS:illa sitten tehdään? Anteeksi noobeuteni, mutta olenhan minä noobsteri
En voi kovinkaan tarkasti, sillä viime käyttökerrasta on itselläni useampi hetki aikaa. :| jotenkin näin se menee: frapsi käyntiin ja siitä nauhoitushommeli päälle. Sitten demo rullaamaan niin frapsi tekee temput.. kun demo loppuu, frapsi kiinni ja se on siinä. Periaatteessa frapsi nappaa demosta (tai itse pelitapahtumista) framet, tekee niistä sitten .jpg:tä tai .bmp:tä ja taisikohan se vielä koota ne mpeg-pätkäksi. Varmaan tuolla fraps.com:issa selitetään syvällisemmin miten homma toimii.
Tsori. Unohdin että nykyään ihmiset eivät osaa soveltaa ohjeita elleivät ne ole juuri siihen mihin niitä hakevat, vaikka pätevätkin 97,6%:sti. Vilpittömät pahoitteluni.
no laita playdemo demonnimi tai jotai tällästä ctrl+alt+shift+f2 (en tiedä onko ylimäärästä nappii mut painan aina noita^^) nii tulee sellanen valikko juttu mist voi valita demon ja sillä voi myös hidastaa,kelata jne...
tuohon demojen katseluu, tekemiseen ym. itse joskus tehnyt SoF2 demo-pätkistä leffoja tyyliin: - Katsonut demon ReFrag (http://infreq.vores-web.dk/wp_files.htm) softalla => soveltuu *.dem filujen katseluun => luulis? toimivan myös CS demoissa? (vaikka SoF2:lle tehty) -FRAPS:llä "nauhoittanut" samalla kun ReFrag:ssä (=erinnoimainen eri kuvakulmien ym. tekemiseen) pätkät pyörinyt - Editoinnut eri softilla, mm. Sony Vegas:lla saa helposti eri efektejä, musiikkkia ym. leffaan - Pakannut xvid:ksi jollain softalla