1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Toimiiko anysee e30 vai ei?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi anysee30 28.01.2006.

  1. anysee30

    anysee30 Member

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei mulla kanavat aina lataudu kun ohjelman käynnistää. Silloin jos sulla ei ole tallessa kanavia tallennettuna erikseen niin saat scannata ne uudestaan. Onko tähän nyt mitään ratkaisua?

    Päivitetty on kaikki että.

    Alan jo vaatia hyvitystä ostohinnasta kun ei mikään ole näin buginen kuin tämä anysee!!!
     
  2.  
  3. anysee30

    anysee30 Member

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. Bentso

    Bentso Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aika hyvin on itsellä pelannut tuo. Kaatuillut ei softa ole ja kanavatkin pysyy skannauksen jälkeen jos käynnistää ohjelman uusiksi.
    Purkin herkkyys signaalille on myös mielestäni hyvä.

    Toivelistalla ohjelmistoon:

    DVB-tekstitysten ajastusongelmien korjaus kanavaa katsottaessa.
    Always on Top -valinta päällä näkyisi tekstitykset.
    Mahdollisuus tallentaa DVB-tekstitykset ilman että koko kanavanippua tarvitsee tallentaa.
    Mahdollisuus valita itse mitä mpeg2-kodekkia Windowsiin asennetuista käyttää.

    Mutta suhtkoht tyytyväinen olen laitteeseen. Kun ProjectX:äänkin on päässyt sisälle että saa tekstit talteen ja DVD:lle.
     
  5. astro72

    astro72 Member

    Liittynyt:
    02.12.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on myös vähän samansuuntaisia toiveita tuon softan suhteen. Oon laittanut Daimlerille mailia ja myöskin Etelä-Korean pojille että laittakaahan se softa kuntoon.

    Ajastuksissa on myös muitakin ongelmia (välillä ei toimi näet lainkaan). Mutta niinkuin itekin sanoit, niin oon myös suht´ tyytyväinen kys. vehkeeseen. Tekee mitä pyydetäänkin.
     
  6. Kettu

    Kettu Guest

    itse ostin tänään samaisen laitteen, tuntuu tuo toimivan. kertokaapas että miten äänitetyn pätkän saa poltettua dvd:lle niin että näkyis normaali soittimella??
     
  7. hasara

    hasara Guest

    Itse huomasin kanavien katoavan jos tietokoneen sammutti, joten kytkin boksin usb laajennusyksikköön johon tulee erillinen jännitesyöttö muuntajalta. Usb laajennusportin jännitettä ei sammuteta, kun tietokone sammutetaan ja kanavaasetukse yms säilyy.
     
  8. mtfk

    mtfk Member

    Liittynyt:
    10.02.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilin asentaa tänään ostamaani anysee 30 kolmelle eri koneelleni. Yhdessäkään ei ole toiminut. Kahdessa koneessa ei saa koko anysee sovellusta käyntiin (muun muassa FILTER GRAPH ERROR + Error: -1000). Kolmannessa pääsee jo skannaamaan kanavia, mutta siinäkin tulee virhe (not found + FILTER GRAPH ERROR). Kokeilin mukana tulleita ajureita cd:ltä ja netistä haettuja uusimpia ajureita. Taidan palauttaa laitteen huomenna jos en saa toimimaan siihen mennessä. Vai onko kellään ideoita miten sen saisi toimimaan?
     
  9. Bentso

    Bentso Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viittaisi nuo filter graph ilmoitukset siihen että kodekkien kanassa on jotain ongelmia.

    Ymmärtääkseni Anyseen ajurien mukana tulee joku versio Intervideon mpeg2-kodekista.

    Kokeilla tietysti voi asentaa koneeseen jonkun toisen mpeg2-kodekin, tai vaikka PowerDVD:n tai WinDVD:n.
     
  10. Ctrl11

    Ctrl11 Member

    Liittynyt:
    16.02.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on tässä semmoinen ongelma,että puhe pätkii hirveästi. Olen asentanut mahd. ajurit ja päivitykset ja poistanut turhia ohjelmia,jotta suorituskäyttö ei olisi liian suuri. Silti puhe pätkii pahasti,suunnilleen joka 5 sekunti. Apuja?
     
  11. koloppi

    koloppi Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Löytyyköhän vaihtoehtoista ohjelmaa tuon Anyseen oman ohjelman tilalle tähän, jospa sillä loppuisi nuo kaatuilut..?? Linuxille ei ilmeisesti tukea löydy..?
     
  12. Bentso

    Bentso Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ubuntu Linuxia kun kokeilin niin se ainakin tunnisti Anyseen automaattisesti. En kyllä kokeillut mitään DVB-ohjelmaa. Ymmärtääkseni Linuxille ei ole toistaiseksi mitään ohjelmaa joka tukisi DVB-tekstityksiä.

    Anyseelle ei ole Windowsiin BDA-ajuria eli esim. ProgDVB, MyTheatre jne. eivät toimi Anyseen kanssa :(
     
  13. Pertti007

    Pertti007 Member

    Liittynyt:
    14.08.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei löydy kanavan kanavaa koko laitteella. Kiinni usb 2.0, hain lisäantennin mikä on juuri digibokseille..ajurit ja softa päivitetty mutta yhtään kanavaa ei löydy.

    Mistähän lähtisi penkomaan ongelmaa..vai kaivankin kuopan tuonne routaan ja hautaan anyseen...
     
  14. jone4711

    jone4711 Regular member

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    217
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jassoo .... Lykkäsi ekan asennuksen jälkeen seuraavaa :

    anysee-E50
    Access violation at address 030D2EF3 in module `AMTTeletextDecoder.ax`Write of address 00004E40

    Ja boxihan on vallan E30 .....

    Jos joku ymmärtää niin Kiitos ja vielä suurempi Kiitos jos voi auttaa !
     
  15. anysee30

    anysee30 Member

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  16. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miten asensit? Poistappa ohjauspaneelin kautta "anysee-E30" ja "InterVideo FilterSDK for AMT" sit revit anyseen irti koneesta, imutat uuden softan http://www.anysee.fi/downloads/Anysee_E30v152.zip. Sit purat sen, ajat install.exe, kytket nyt vasta anyseen koneeseen ja kun se kysyy ajuria niin määrität itse sijainnin -> Levy ja hakemistosta c:\program files\anysee\anysee-e30\drivers pitäis löytyä jos oot sinne asentanu.

    Tää voi auttaa teitä muitaki ja tää on ainaki mulla korjannu noita pikkubugeja, näköjään tää anysee tykkää ku välillä tän tekee. Mutta hyvin on muuten toiminu mulla ainakin kyseinen boksi!

    ps. Nykyäänhän anysee:ssä tulee aikas toimiva BDA-ajuri elikkä MyTheatre ja ProgDVB:tä voitte käyttää jos ette diggaa tosta anyseen omasta ohjelmistosta.

    Loppu.
     
  17. hpaasov

    hpaasov Member

    Liittynyt:
    04.12.1999
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olin ostamassa Anysee+ -tikkua Linux käyttöön. Tällä hetkellä Linuxissa toimii Conexant CX22702 DVB-T kortti ja Hauppaugen USB2 DVB-T laatikko.

    En ole löytänyt aiemmin mitään DVB-T korttia jossa olisi Conax korttipaikka, joten tuo plus malli kiinnostaisi. Mutta ei taida löytyä tukea vielä Linux puolelle. Pelkkä USB laitteen tunnistus ei riitä, pitäisi myös kernelin modulit (eli ajurit) latautua.

    Bentsolle vastaus - Linuxin DVB ohjelmat tukee tekstityksiä, paljon paremmin ja pidempään jo kuin Windowsin softat. VDR softa oli ensimmäisiä, mutta myös käyttämäni MythTV tukee tekstityksiä.
     

Jaa tämä sivu