Semmosen havaitsin että kun menee KÄYNNISTÄ-valikkoon ja sieltä valitsee esim. "games"-kansion ja oikealla nappulalla avaa valikon ja painaa "resurssienhallinta" niin se ei avaudu. Mistähän moinen johtuu?
? mulla tosin englanninkielinen windows mutta jos teen kuten sinä sanoit (esim. jonkin peli-ikonin päällä - ei edes saa kohtaa "resurssienhallinta"? Ainoastaan (vapaa suomennos): "uusi linkki (ikoni), ominaisuudet, avaa, poista" - ei muita vaihtoehtoja eli ei tuossa kohtaan mikään resurssienhallinta pitäisi näkyä/avautua.
Kyllä mulla "resurssienhallinta" siellä on. Ja entisessä koneessa oli xp pro, siinä se ainenkin myös toimi. Nyt on xp home.
@microbi: Ainoastaan kun klikkaa kansioita oikealla napilla, niin valikossa on "resurssienhallinta". Mulla se toimii mutta mulla onkin 98SE, eikä kyllä mitään hajua mistä tuo voisi XP:ssä johtua. Bugi? Kokeillu buutata?
Kokeilin kannettavaa niin siinä sama juttu eli onko tuo sitte xp homen ominaisuus. Jotenkin kyllä semmonen mielikuva että siinäkin se on toiminu...
noh - voin kyl sit todeta että mun englanninkielinen XP Pro ei kyllä tuota "explorer/resurssienhallintaa" anna kuin klikkaa jotain ikonia, ainoastaan nuo vaihtoehdot... Eiku hei..nyt mä tiedän Mulla on Aston Shell lämästy tähän XP:n päälle - se varamasti on muuttanut tota oik.klikkaus hommaa...joten se sitä