Kone taas sekaisin

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Juffeo 27.01.2006.

1. Juffeo

Juffeo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei mennyt kuin 2 päivää windowsin uudelleen asentamisesesta, kun tää taas sekoaa.

Ongelma on se että kovalevyn valo on kokoajan päällä, eli kovalevy tekee jotain, vaikka suoritin ei tee juuri mitään. Hidastaa työskentelyä aivan totaalisesti.

Onko mun Läppäri totaalisesti räjähdyspisteessä itse ainakin olen.

Kyseessä on Microsoftin merkkituote windows XP!
    Kone on HP pavilion 1v vanha.
    F-secure 5.55 tai jotain.

2.  
  3. Juffeo

Juffeo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehkä selvisi kovalevy oli vain aika kuumana. Eli asetin pöytätuulettimen puhaltamaan suoraan kohtaan missä se kovis on.

Mulle tämä oireilu on ensimmäinen kerta. Voiko tämä jatkua? ja kertooko tämä kovalevyn itsetuhoisuudesta lähiaikoina?

4. dr.dr

dr.dr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kuumenemisongelma ollut aina? Siis kun kone on jo vuoden vanha. Ei tee tietenkään hyvää, jos koneessa joku komponentti käy niin kuumana, että se vaikuttaa koneen toimintaan.

Edit: Note to self: opettele sisälukutaito. Eli tuossahan jo kerroit, että vika on uusi :)
    Vai oletko varma, ettei ole vain ensimmäinen kerta, kun huomaat vian? Kovalevyn eheytys ja pintatarkistus tekisi ehkä hyvää.

Viimeksi muokattu: 27.01.2006
  5. dfwta

dfwta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ctrl+alt+del ja katso mikä prosessi sielää pyörii ? Olisko joku pöpö ?

6. Juffeo

Juffeo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ctrl+alt+del =>Siellä ei ollut mitään ihmeellistä.
    Joo mitä kirjoitin johtui vain kiireestä, koska ei ollut kauaa aikaa ennen kuin menee kone totaalisesti jumiin ;)

Hei nyt se ratkesi.
    Olin ladannut Peliplaneetalta AA moninpeliä se oli luonut työpöydälle harmaan pikakuvakkeen. Kun se oikeasti on monivärinen. Ja tämä harmaa file sisälti jotain ikävää, mikä sekoitti mun kovalevyn. :)

Jaa tämä sivu