Ongelmana on tuo, että kansiosta toiseen siirrellessä (Leikkaa - Liitä) Windows XP pro sp2 kaatuu satunnaisesti. Toisinaan voi siirtää viisikin videota (n.700mb avi) ja toisinaan kaatuu ekasta videosta. Olen yrittänyt poistaa uusimmat ajurit, videokodekit yms. sekä korjasin sen "avi preview"-ongelman, joka ilmeisestikin myös kaataa windows exploreria. Aina on tuloksena sininen ruutu tekstillä "BAD_POOL_HEADER". Alempana tekstin joukossa lukee seuraava koodisarja: 0x00000019 (0x00000020, 0xe15ad000, 0xe15adff8, 0xfdfffdff) Voisiko tämä avulla jotenkin paikallistaa tuota vikaa johonkin tiettyyn ajuriin tai ohjelmaan?
http://www.tweaksforgeeks.com/BAD_POOL_HEADER.html tuotako se huutaa? Tossa tais olla myös ton korjaamis ohjeetkin... jos en pahasti kattonu väärin. EDIT: osoitteen korjaus
Tuon saman ketjun löysin googlella, mutta se ei ollut ratkaisu tähän ongelmaan. Tuon saman virheilmoituksen windows antaa, vaikka ongelman aiheuttaja olisi eri, voi olla yhtä hyvin viallinen videocodec tai verkkokortin ajuri. Aiheuttajaa olen yrittänyt saada selville tuon mainitsemani "koodin" avulla, toistaiseksi tuloksetta.
Yksi epämääräisimmistä BSOD:sta. Tuo ei yleensä kerro juuri mitään ongelmasta, ellei se viittaa johonkin tiettyyn esim. *.sys tiedostoon. On silti hyvin yleinen ilmoitus. Tulee laitteistomuutoksista, ajurimuutoksista, softamuutoksista, muistivirheestä, melkein mistä vaan. Järjestelmän palautus on varmaan tehokkain keino poistaa ongelma. Ja tämä kaikki tietysti kerrottiin tuossa linkissä, mutta en saanut sitä auki Edit: oletko testannut muistien kunnon?
Muistit olen testannut. Tietäisi vaan, että mihin saakka tuota järjestelmän palautuksia tarvitsisi tehdä? En ole pitkään aikaan siirrellyt noita videoita, niin ei pysty arvioimaan, että missä vaiheessa vian aiheuttaja on syntynyt koneelle.No täytyy kokeilla ja jos ei muu auta, niin asennetaan windows uudelleen.