No mites tossa sitten saa MP3 filut soimaan soittoäänenä? Mulla on nyt tossa UltraMP3 ohjelma ja yks mp3 filu. Kännykkänä toimii Nokia 6600.
Eipä toimi tuossa mp3 soittarit. Pitää olla amr-muodossa, kääntäminen onnistuu mm. nokian multimedia converterilla. Ohjeita ja muuta keskustelua asiasta täällä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/204363
Itse asiassa on yksi tapa saada mp3 muotoista musiikkia nokian 6600 soittoääniksi. Tästä http://www.60series.com/applications/mp3-player/index.html linkistä tuo alimmainen soitin mahdollistaa tämän, soitin on myös ilmainen. Samaisella sivustolla on useita muitakin soittimia ja kaikkea muutakin kivaa teemoista peleihin asti, tuo on mielestäni paras sivusto jolta saa ilmaista tavaraa s60 puhelimiin.
Eipä se tapahdukaan, kun nuo ovat vain mp3-soittimia. Soittoäänenä pitää edelleen olla se amr (tai wav).
No voi harmi. Eikö tuo edellinen kaveri sanonut että tuolla saa, ja tuon ohjelman kuvauksessakin lukee: Another MP3 player which also supports many other formats. Does not recognize cyrillic letters in MP3 tags, but after installation on 6600 it becomes possible to set a true mp3 file as a ringtone.
Itselläni myö nokia 6600, mutta en ole kerenny kokeilemaan tuota soitinta. Joten en vielä tiedä miten sitten toimii. Mutta sillähän se selviää että asentaa ohjelman kännyyn
Kyllä semmonen asetus on varmaan jossain sen ohjelman asetuksissa tai sitten pelkästään jo sen asennus tuo mp3soittoääni ominaisuuden. oletko katsonut että tunnistaako puhelin jo nuo mp3:et soittoääniluettelossa? Pitää itse yrittää värkätä tuon toimimaan, kuhan ehtii.
Kyllä se pitäis sen jälkeen toimia ihan sieltä mistä yleensäkin soittoäänet valitaan. Mulla oli aikoinaan joku ohjelma, jolla sai commodoren sid-tiedostot soittoääniksi. Ei vaatinut kuin ohjelman asentamisen.
Jep. Ja sitten valitaan ihan normaalisti profiilin soittoääneks. En 6600:sta muista, mutta ainakin minun 6101:ssa saa itse etsiä soittoäänen kansioista, eli melkein sama mihin laittaa.
Höh, joko sitä ei ole tässä tai sitten en vain osaa-- Eli suomeksi, en saa sitä valittua soittoääneksi
Nyt se löysi sen ja pystyi valitsemaan soittoääneksi, mutta kans kummaa, puhelin ilmoittaa: "Puhelin ei tue soittoäänen muotoa". Eli onko enää mitään tehtävissä?
Kun olet löytänyt sen soittoäänen niin missä vaiheessa se ilmottaa tuon että puhelin ei tue sitä? Niin että pystyykö sen kuitenkin valitsemaan soittoääni listasta?
Siinä vaiheessa ilmoittaa kun haluaa kuunnella sen. Valitsemaan pystyy, muttei toimi silti kun joku soittaa.
Hah, no valittamista ei oikeastaan ohjelmaa kohtaan ole kun siinähän luvattiin että tulee mahdolliseksi asettaa mp3 ääni soittoääneksi, mutta mitään puhetta ei ollut että se toimisi. Vitsi vain=) No oletko varma että siirtämäsi kappale etes on mp3 ettei olis vaikka mp2,mp4,ogg jne. Ja semmostaki on tapahtunut että mp3 biisi on jollain tavalla vioittunut ja ei siis toimi esim. erillisillä mp3 soittimilla. Yritäppäs kokeilla jotain muuta mp3:sta
Kyllä se ihan mp3 on ja toimi UltraMP3:lla ja juuri tuolla ohjelmalla. Täytyy kait sit testailla joskus ku saa sen bluetooth palikan.