Luotettavat kauppapaikat..

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi rytes 25.01.2006.

1. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs olisi uuden koneen osto edessä, ja pitäisi päättää mistä sen ostaisi.
    Haluasin kuulla muiden kokemuksia eri verkkokaupoista kuten mikromaja ja atk-agentti(kone irtoaisi halvimmalla näistä paikoista).
    Minkälaista palvelua olette saaneet eri verkkokaupoista ja mitä te suosittelisitte?
    Verkkokauppa.com on ollut ainakin itseni kohdalla luotettava ja nopea kauppapaikka,mutta sieltä en konetta rupea tilaamaan koska hintataso on suht kallis komponenttejen osalta(esim.kokoamispalvelu tod.kallis)

Jotenkas tarvitsisin kokemuksia muista verkkokaupoista,kiitos.

2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikromajasta olen aina osat tilannut/hakenut ja ollut tyytyväinen saamaani palveluun.Pari osaa mennyt takuuseen ja niiden hoitaminen hoidettiin minun kohdalla erinomaisesti.Kaikinpuolin hyvä ostospaikka.Tämä on minun mielipide,muilla saattaa olla hieman eriäviä..

4. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ..ja siis mielellään sellaisia liikkeitä mistä löytyy kokoamis palvelu.
    Onko muuten tietoa onko tuolla jimmspc-storessa tuota kokoaminen/perustestaus palvelua? en itse ainakaan sivuilta löytänyt..

5. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Itse olen ostellun Verkkokauppa.com:sta ja ainakin tähän asti on homma pelannut ihan ok.

6. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikromajasta löytyy kasaamispalvelu,tietenkin kohtuullista korvausta vastaan 35€,ainahan voi neuvotella alennusta tuon kasausmaksun verran.Eiköhän jokainen liike kasaa kun tarpeeksi maksaa.

7. Hz4

Hz4 Guest

Kaikki kaupat ovat suht luotettavia mutta tässä kaikki mitä itse olen käyttänyt ja osat on kaikki läytänyt kotiin:)

http://www.beesting.fi [Edullinen]
    http://www.only4pro.com [Hintava laitos]
    http://www.verkkokauppa.com [Vanhoja sekä ihan tuliteriä komponentteja / Edullinen]
    http://www.bdog.fi [Ei vanhoja osia /Hintava]
    http://www.jimmspc-store.fi [Edullinen]
    http://www.computeria.fi [Edullinen]

Kaikissa on 11€ postikulut ja Only musitaakseni laittaa painon mukaan.

[Edit: Pientä säätöä]

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.01.2006
  8. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep jep, tuo jimmspc-store vaikuttaisi muuten hyvältä,mutta onkohan siellä tuota kokoamis palvelua..?

Verkkokauppa.comista minäkin olen tavaraa usemman euron edestä tilaillut ja on homma toiminut.

Viimeksi muokattu: 25.01.2006
  9. Zaon

Zaon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On jimmssillä kokoamis palvelu, juuri kävin liikkessä tilaamassa koneen:) Hinta taisi olla 50€

10. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oisko linkkiä heittää kun en sitä itse tuolta sivuilta löytänyt?

11. perhana

perhana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole nyt vähään aikaan jimmsiltä mitään tilaillut kun ei ole ollut pakko... päätin viimeksi sieltä tilaillessani että kyseisen putiikin puoleen en käänny kuin aivan viimeisessä hädässä.

Tiedä sitten ovatko palveluaan petranneet, mutta vuosi sitten se vielä ainakin oli melko surkuhupaisaa, ensinnäkin varastosaldot sivuilla ei pidä paikkaansa, ja sitten kun tilattua tavaraa ei hyllystä löydy ei siitä viitsitä asiakkaalle ilmoittaa vaan odotetaan että asiakas odotteluun kyllästyttyään soittaa ja kysyy missä lähetys viipyy. Liikkeeseen soittaminenkin on oma ruljanssinsa, kärsivällisyyttää tarvitsee siihenkin ennenkuin sieltä kukaan kerkeää puhelimeen vastaamaan.

En mä nyt tietenkään mitenkään arvostella halua... :-D

12. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No perhana, olisiko muilla kokemuksia tuosta jimmspc-storesta, että millainen se on nykypäivänä?

Pitääköhän nuo mikromajan varastosaldot kuinka hyvin paikkaansa..?

13. Haukka10

Haukka10 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse pistin jimmsiltä 2vk. sitten tilaukseen TT Big Typhoonin ja eipä tuolta mitään muuta ole kuulunut kuin tilaus vahvistus.

Aikaisemminkin olen sieltä tilaillut ja homma on toiminut ihan hyvin,mutta nyt taisi sitten osua pahapäivä kohdalle.

Tilaus hetkellä varastosaldo näytti plussaa,mutta ei tainnut sitten pitää paikkaansa.Pitäisi varmaan yrittää soittaa ja perua tilaus.

14. Zaon

Zaon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle ne ilmotti heti, et koppaa, prossua, eikä emoo oo varastossa. Mut sanoivat et ens viikon perjantaina on valmis. Tiedä sitten saako kauemmin odottaa..
    Nii en itekkään löytäny tota kokoamispalveluu tuolta nettisivuilta, mut kyllä siellä sellanen on.

15. Hz4

Hz4 Guest

Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopajooooooooooooooooooooooooo.....
    JimmsPC-store on yksi niistä kaupoista jotka varmasti huolehtivat siitä, että asiaksa saa tuotteensa. Ei varmasti pidä paikkaansa, että ei tule soiton jälkeen/määräpäivään mennessä. Itse olen sieltä 2 kertaa tilannut yhdelläkerralla tuuletin satsin ja toisella kotelon. Kotelon palautus ja takuu onnistui kun vain uskalsi avata suunsa puhelimessa. Takuuseen laittoi vielä LCD näyttöön vaihto patterit ja tuulettimen.

ps. tosiaan jimms kyllä vähät välittää tilastojen päivityksestä :)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.01.2006
  16. perhana

perhana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Verkkokaupat arvostelussa/esittelyssä saa jimmspc-store 5,46 pistettä asteikolla 1-10
    Eipä nuo palautteetkaan kovin mairittelevaa kuvaa liikkeen asiakaspalvelusta anna:

http://www.verkkokaupat.org/kaupat/4.php

Tuostahan noita vertailuja muistakin liikkeistä voi katsella:

http://www.verkkokaupat.org/verkkokaupat.php

Edit: pakko vielä mainita esimerkki hyvin toimivasta tavarantoimituksesta, olen nyt neljä kertaa tilannut tavaraa multitronic verkkokaupasta, ja joka kerta tilattu tavara on tullut kotiovelle toiselle puolelle suomea seuraavaksi arkiaamuksi, ainoastaan joulun alla viipyi paketti postissa yhden ylimääräisen vuorokauden mutta silloinkin postin ruuhkan vuoksi, liikkeestä se oli silloinkin lähtenyt samana päivänä jolloin tilaus oli otettu vastaan. Ennätys oli kun kello 16:00 tilattu monipakettilähetys (emolevy, kotelo, kiintolevy, dvd-rw, diskettiasema, prosessori, pari puhallinta ja näppäimistö sun muuta tavaraa) oli kotiovella seuraavana aamuna 8:30 huolellisesti pakattuna... siinä perhana hieroi unihiekkaa silmistään hieman hämmästyneenä :-D

17. kelpaako

kelpaako Guest

Voisin kysä tähän samaan että onko Kasuplan niminen verkkokauppa mistään kotoisin???

http://www.kasuplan.com

18. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta multitronicista olen kuullut muualtakin positiivisia kokemuksia, mutta siellä ei ole tarjolla kaikkia osia, mitä haen(Antec Sonata II)
    Taitaa vaaka kallistua tuon mikromajan tai atk-agentin puoleen..

19. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    en jaksa lukea muita kuin tämän ensimmäisen jutun, eli rytes:ssin kirjoittaman jutun.

itse olen tilannut mikromajasta prossun, emon, muistit ja 2 kokonaista konetta (näyttöineen) ja atk-agentista kovon, polttavan ja digikameran muistikortin. hyvin toimittavat molemmat. itse suosin mielummin ehkä mikromajaa.

muita omasta mielestä luotettavia paikkoja joissa olen ollut asiakkaana on eurologic, verkkokauppa, bdog, jimmspcstore, digicomp, multitronic, famiko, only4pro, nettitori, beesting jne jne. :)

20. rytes

rytes Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh näiden perusteella varmaan mahtaa tilaus lähteä mikromajaan, vielä se,että mitenkähän nuo kyseisen firman tuotteiden varastosaldot pitävät paikkansa, vai pitäisiköhän tuo mailia pistää että saisi varmuuden tuotteiden saatavuudesta..

21. Puntsi

Puntsi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mä tilasin koneeni atk-agentista ja ei moittimista ollut kaupankäynnin suhteen kuten ei minkään muunkaan..konepaketti saapui luvatussa ajassa kotiovelle kuten pitikin.

Jaa tämä sivu