Mikä versio Skype:sta? Oletko tarkistanut koneen virusten ja muiden haittaohjelmien varalta? Oletko kokeillut uudelleen asennusta?
Skypen kanssa on riidoissa aika moni muu ohjelma, joiden yhtäaikainen suorittaminen aiheuttaa sen, että Skype vie kaiken prossutehon. Googlella löydät varmasti listaa ohjelmista.
@dr.dr Lieneekö vika juuri uudessa Skype versiossa kun vanhat ovat toimineet loistavasti? En ole vielä mitään hyvää kuullut uudesta versiosta.
No mulla on toiminut ihan hyvin, tosin mitään video juttua en ole kokeillut kun noissa kameroissa on niin surkeaa kuvaa että sellasta ei viitti katella.
@OPL Niin tosiaan... Oletko tarkistanut koneen virusten ja muiden haittaohjelmien varalta? Tai kokeillut uudelleen asentaa se.
Asensi juuri uuden versio. Olen ajanut virus ohjelmat ja haittaohjelmat nyt. Kokeilen tänään kuinka käy ja ilmoittelen sitten.
Tolla kameralla tulee ihan hyvää kuvaa: http://www.pixmania.com/fi/fi/40059/art/philips/webbikamera-toucam-pro-ii.html Mulla toimii Skype 2.o videopuhelut OK. Pisin videosessio 5h. Toi kamera ottaa VGA-videokuvaa (640 x 480) 60 kuvaa sekunnissa.
@aaxxeell Ei mitään tietoa versioista. En ole asiaa sen kummemmin selvittänyt. Kyse on kuitenkin aika monesta eri ohjelmasta. Skypen sivuillakin luulisi olevan lista tunnetuista sopivuusongelmista...tai sitten ei
@dr.dr ok, mietin vaan että mahtaakos nyt skype sisältää noita sopivuusongelmia, mielestäni siinä ei näitä ongelmia pitäisi olla.