Emona on Abitin AA8XE, enkä saa etupaneelin mikkiä/kuulokkeita toimimaan... Olen yrittänyt usesti monia eri vaihto ehtoja, mutta ei toimi. Emolevyn liitännät: MIC2 L MIC2 R FRO-R FRO-L F_OI_SEN AGND AVCC MIC2_JD LINE2_JD Kotelon etu-paneeli liitännät: 2x EAR R 2x EAR L GND MICIN MIC-VCC Olen tarkastanut manuaalista, eikä abitin foorumeiltakaan apua löytynyt, piuhat on kiinni ja pari kertaa sain kuulokkeet jo toimimaan, mutta mikki et toiminut. varmaankin on jokin piuha väärässä paikassa Kiitos jo etukäteen!
Oletko kokeillut vaihtaa ääni asetuksista kokoonpanoa? Joissakin voidaan esim. surroundia varten vaihtaa liitäntöjen tarkoitusta. Sinulla voi olla (jos surround) tuo mikki/kuuloke liitäntä käytössä keskikaiutinta ja subwooferia varten.
olen kokeillut vaihtaa ääni asetuksista kokoonpanoa, mutta en saanut toimimaan.. luulen että vika on liitännöissä
Oletko emon manuaalista hakenut apua?Siellä manuaalissa pitäis kyl löytyy et mikä kytketään ja minne.. Siellä emon pinnalla pitäisi olla joku Fp_Audio tjsp. liitin josta pitää olla etupaneeliin kytkentä sitävarten tarkoitetulla johdolla.. Oletko tarkistanut että tämä johto on kytketty?
Kato emon manuaalista. Sieltä pitäs selvitä ja kyl se vika on todennäkösimmin just noissa liitännöissä.
Itellä sama ongelma ASUS:n emolla, mikki ei toimi. Manuaalissa ihan eri liitännät kuin etu-paneelin liitännöissä. Onko muuten sulla juippi11 WT:n kotelo?