Olettekos törmänneet siihen, että kun WMM:ssä lisää ensimmäisen videoklipin aikajanalle, niin ohjelma sulkee itsensä. Jos tiedätte ratkaisun tähän, niin johan on viisautta ihmisessä.
No melkein klippi kuin klippi. N. 98% ajasta WMM sulkee itsensä, mutta joskus yllättäen antaa tehdä oikeen hommiakin. Otin läppäriltä exen kotikoneeseen muttei auttanut. Tuohan näköjään päivittyy Windowsin yhteydessä ja käsittääkseni viimeisin päivitys tuohon olis ollu SP2:n yhteydessä (siis XP)... Tosi ärsyttävä asia kun WMM on kuitenkin mukavan helppo ja simppeli ohjelma
Siis klipit ovat olleet n. 15meg --> 100Meg videoklippejä.. Ei näytä olevan vaikutusta koolla, sillä olen kokeillut ihan pienemmilläkin..
Eikai ole mitään codec packeja asennettu? FFDshow on myös joillain aiheuttanut ongelmia tuon WMM kanssa.
Itellä autto kun vaihoin väliaikaista tallennuspaikkaa. Eli mene Työkalut->Asetukset->Yleiset->Väliaikainen tallennuspaikka->Selaa ja etsi joku tyhjä kansio yms. Itselläni on työpöytä ja hyvin on toiminu sen jälkeen.
Juu temppi-kansion käyttö ei ratkaissut tätä mun koneella. Oliskohan tosiaan codecit... Mä taidan poistaa ffdshown ja testata sitten.
On juuri tuo FFdshow yhteensopimattomuus. Kokeile ottaa tosiaan ffdshow pois ja katso vaikutus, mielestäni WMM asetuksista sai myös tämän ffdshow tuen pois jotta ei virheraporttia pukkais.
onko Movie maker uusin? minulla oli samaa ongelmaa joskus. meni ohi kun latasin uusimman mmw:n ja ffdshown.
mun vanhassa koneessa oli duron 1300MHz prossu ja wmm kaatoi sen sata varmasti kun klippi oli yli 10MB.