Videot pätkii

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 621 17.01.2006.

1. 621

621 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi!
    Mulla on sellanen kysymys, että voisiko minun vanhalla koneellani videot pätkiä DirectX:n takia? Prosessori tässä koneessa on huimat 300Mhz. Ennen videot toimi normaalisti (siis .avi tiedostot, .mpeg ei pätki yhtään.), mutta sitten kun asensin DirectX 8.1, niin alkoi pätkiä. Voisiko se johtua siitä?

Ps. Mistähän tuon DirectX 7.0 vaikkapa voisi ladata?
    Pps. Kysyn nyt tässä samalla, että mikä olisi paras ohjelma, millä saa videot DVD formaattiin (siis nämä .ifo ja .vob vai mitä onkaan)? Vai riippuuko se vain siitä, kuinka hyvä kuvanlaatu videossa on itsessään?
    Ppps. Älkää laittako mitään "Osta uusi kone" tai "Älä kato videoita sillä vanhalla romulla", kiitos.

Toivottavasti saitte selvää. :)

Viimeksi muokattu: 17.01.2006
  2.  
  3. Djmushu

Djmushu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 17.01.2006
  4. 621

621 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, saatoin selittää epäselvästi asiani, mutta minä OLIN ladannut juuri tuon 8.1, ja siksi pyydän linkkiä 7.0:n lataamiseen.
    Sitten tuon "pps" kysymyksen tajusit myös väärin. Tarkoitin sitä, kun paremmalla koneella (joka on isälläni), kun poltan vaikka videoita, niin millä ohjelmalla vaihdan .avi tiedoston -> DVD formaattiin, parhaalla kuvanlaadulla.

Jaa tämä sivu