1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuva tv:ssä mustavalkoinen

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Arska87 28.03.2003.

1. Arska87

Arska87 Guest

niin oon liittäny koneeni pieneen grundig telkkariin scart adapterin ja s-video johdon kautta...muuten näkyy hyvin mutta kuva on mustavalkoinen...oon koittanu TVtoolia mutta ei auta 3d-korttini on Geforce2 ti .Noista pal ja ntcd tai joku en sinänsä tajua mutta Tvtoolilla näkyy kummallakin asetuksella kuva mustavalkoisena eli onko tvtoolissa vielä jokin asetus mättämässä, onko Tv asetukset kohdallaan (käytän AV kanavaa) vai pitäisikö 3d-kortti asetuksista vaihtaa jotain... Uusimmat ajurit on hankittu mutta turhaan..joten mikä avuksi???

2.  
  3. raw

raw Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kuinka uusi TV

4. Portsu73

Portsu73 Guest

Voisiko olla ettei tv tue s-video signaalia. Koita comsosiittina, josko tulis värit.

5. H2WoaH

H2WoaH Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla sama ongelma oli vanhan telkun kanssa... Kokeile komposiitti ulostuloa eli sitä keltaista rcan näköistä... Itselläni toimi kun kierrätin kuvan vahvistimen kautta.

Jaa tämä sivu