Viewsonic va902 vai Samsung 913n?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi viltter 15.01.2006.

1. viltter

viltter Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin tossa jouluna tuon uuden littunäytön viewsonic va902 ja vein sen takaisin liikkeeseen koska siinä oli naarmu. Ja nyt tuli uusi tilalle ja toimii muuten ihan normaalisti mutta peleissä hidastelee ja pahasti ja piirtää haamukuvaa. Onkohan tohon joku säätö mistä se voi johtua? En itse ainakaan keksi mitään. vai pitääköhän taas viedä liikkeeseen ja pyytää rahat takaisin ja laittaa tilalle crt näyttö.

2.  
  3. kemikaali

kemikaali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei pitäs piirtää haamukuvaa tai hidastella pahasti .
    Eli kauppaan vaan takas mun mielestä .
    :D Hyväks on kyl näyttöä kehuttu .
    Eli jos vaikka kolmas kerta toden sanoo ;)

4. viltter

viltter Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On hyväksi kehuttu kyllä. Ei tosiaankaan pitäis 8 ms vasteajalla hiastella. Pitääpä viedä taas kauppaan ellei joku anna jotain viisasta neuvoa tähän :D

5. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Näkyy noita virhekappaleitakin olevan jo liikkeellä jonkun verran, kun on kauppa käynyt.

Hyvä näyttöhän tuo muuten on ja vielä halpakin... :)

Edit: Eli uudestaan vaan kauppaan...

Viimeksi muokattu: 16.01.2006
  6. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niin no ei tolla vasteajalla pitäs kyl haamuja näkyy. itellä on ViewSonic vx924 ja v'tittaa ku on yks pikseli kirkkaana... tosin sen huomaa vain kun etsii sitä 2 min eka. onko muuten toiminu toi takuu tässä merkissä hyvin?

7. viltter

viltter Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllähän se toimii. Ei se tosta 8 ms vasteajasta johdu että hiastelee vaan tässä on joku muu vikana. Nyt ne sanoi siellä liikkeessä että saisin ton tilalle joko ton saman näytön tai vois vaihtaa samsung 913n. Minkähän laatunen tuo näyttö on kannattaiskohan se ottaa kun ei oo oikeen tosta mallista löytyny mitää arvosteluja paitsi 913v:stä ja se hävis viewsonicille.

8. hannuhil

hannuhil Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minulla on tuo va902, ja hyvin se on pelannut, ei ole minulla piirtänyt mitään haamukuvia, eikä ole hidastellut.

9. viltter

viltter Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no eihän se tietenkään hiastele jos ei oo viallinen. mutta kumpi nuista ois parempi?

Jaa tämä sivu