Vähän jos harjotellan sitä triidin tekoo jatkossa.. Ja on niillä MHz välii. Esimerkiks tukeeko emolevy?
No se tukee normaalisti maks. 400 MHz:n muistikampoja. Ylikellotettaessa väylää nostamalla tulee tarvetta nopeammille muistelle. Eli, jos saat prossun väylän nostettua 200MHz->300MHz niin sitten tarvit noita 600 MHz:n kampoja. Edit: Typo.
Kyseinen emolevy tukee 400MHz muisteja jolloin 600MHz:n muistit toimisivat 400MHz:na,mutta eipä ole mitään jarkeä hankkia siihen 600MHz:n muisteja.. http://www.dfi.com.tw/Product/xx_pr...p?PRODUCT_ID=3872&CATEGORY_TYPE=LP UT&SITE=US edit Osku87 nopsakampi
no siis noin itekin ymmärsin että ei käy kun 400mhz ja et siit isommat toimii sit 400mhz...mutta kiitoksia nyt sitte
Ja näköjään ymmärsit sitten tuonkin väärin...Kyllä voit laittaa isommat kuin 400mhz:n kammat koneelle mutta,ainoastaan silloin on hyötyä jos ylikellotat konettasi.Itsellä esimerkiksi nämä ovat 500mhz muistit vakiona.Vaikka emo nyt tukeekin muka vain "400mhz:siä".Jos kellottelet sitten kannattaa ilman muuta laittaa liukkaammat muistit.(Ei kuitenkaan mitään Kingstonia)...Heh... Edititi laittaa "Heh" tuohon Kingstonin perään...Ei nimittäin tosiaankaan tule enää ikinä tälle koneelle...
niin nii siis kyllä mä sen tajusin et ainoastaa sillo siit on hyötyy ku ylikellottaa mut en kirjottanu sitä toho ku se oli kuitenki sen verra selvästi sanottu.. ja siis ton jutun minkä kirjotin olin ite jo arvellu mutta siit ylikellotuksest en tienny ennen...
niin nii siis kyllä mä sen tajusin et ainoastaa sillo siit on hyötyy ku ylikellottaa mut en kirjottanu sitä toho ku se oli kuitenki sen verra selvästi sanottu.. ja siis ton jutun minkä kirjotin olin ite jo arvellu mutta siit ylikellotuksest en tienny ennen...