Logitech G5

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Karlkani 11.01.2006.

1. Karlkani

Karlkani Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin että jos käyttäjäkokemuksia sais tosta G5 ja joku vois pistää linkkiä että minkälainen hiirimatto pitää olla koska mulla on X-ray thunder 8 että toimiiko tää G5 sen kans ? (matossa silee ja karhee puoli)

2.  
  3. Mr.Mister

Mr.Mister Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    G5 täälläkin. Erinomainen hiiri niin peli kuin normaalikäytössäkin, pikku säätöjä ja testauksia niin hyvä ja "optimoitu".
    Ne lisättävät painot olivat aluksi "vähän" omituisia, mutta kyllä sen sitten käytössä huomasi minkä verran niitä siellä tykkää pitää = antaa tuntumaa että on hiiri kädessä, itse en pidä liian kevyestä.

Alustana teflonpintainen Surface 1030, olihan se tyyris mutta loppupeleissä on todettava että tälle hiirelle mainio vaihtoehto. Jos ei muuta niin mielesteni ainakin teflonpintainen sen pitää olla.

Käytän 2000 dpi:n tarkuutta, low acc. ja peliessä peli kohtaisia asetuksia.

Viimeksi muokattu: 12.01.2006
  5. Patrik28

Patrik28 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Optiselle hiirelle käy hyvin vaikka paperiarkki, kunhan se ei ole heijastavalla pinnalla, kuten esim. valokuvapaperi. Eikä siinä paperissa tarvitse olla edes mitään kuvioita. Pääseepähän halvalla, kun vertaa kalliiden mattojen tasoa.

6. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    juu ...tuon "paperiarkki" jutun olen kuullut jo monilta sen jälkeen kun ostin kyseisen hiirimaton => ihan vapaasti saa kokeilla, siitä vain.

Onhan se totta, että kyllä "14" näyttökin riittäis mutta 19" on mukavampi" - tyyliin. Eli tuo paperi-idis ihan oikeasti about niitä tyhmimpiä ideoita joita olen kuullut...kaipa sitä hätätilanteessa vois papperia/pöydänpintaa jne. käyttää, mutta käyttömukavuus, ikä, helppous jne. kyllä puoltavat vahvasti kunnon hiirimattoon joka kestää ja on tarkka. On niitä halpojakin "liukaspintaisia" mattoja jotka eivät rypisty....

Viimeksi muokattu: 13.01.2006
  7. Patrik28

Patrik28 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän se lähentelee uskon asiaa, huomaako eroa 40e:n supermatolla, vai käyttääkö 5e:n tavallista mattoa. Voihan siitä iloa olla, jos se supermatto raapii mukavasti kättä karhealla pinnalla, mutta tuskin se helpompi käyttää on. Tarkkuus taas on ihan hiirestä kiinni, ei matosta (jos se ei ole heijastavaa pintaa) Ja paksumpi arkki kestää enemmän kulutusta. Itse sain jostain poistokorista tuommoisen supermaton surface 1030, mutta eipä hiiri tarkemmaksi ole tullut (intellimouse explorer 3) ja ero vanhaan pahvialustaan oli aika mitätön.

8. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    kysymys on kestävyydestä ja tuntumasta. kyllä tällä ylikalliilla pinnalla hiiri liikkuu kevyesti, p*skat saa helposti putsattua pois, kiivaissa pelisessioissa hikinen käsi ei tahmaa :D, ei rispaannu etc.

periaatteessa kysymys on mikä tuntuu parhaalta ja miten paljon haluaa panostaa.

muuten hinta oli 24 egee eikä 40.

Jaa tämä sivu