ATI Ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi fendeli 11.01.2006.

1. fendeli

fendeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin, asensit Atin sivulta uudet ajurit. Asennus meni mutkitta,
    mutta kun käynnistin koneen uudelleen niin se sanoo näin "Sovelluksen alustus epäonnistui (0xc0000135). Lopeta sovellus valitsemala OK. CLI.exe Sovellusvirhe. Sama asia tapahtuu kun yritän käynnistää Catalyst Conttrol Center ohjelmaa joka tuli ajureiden mukana.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

2.  
  3. Lerppu

Lerppu Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
  4. fendeli

fendeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos ! Tuon asennus auttoi.

5. Magiz

Magiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla ei toimi. asensin peräti framework 2.0:kin, mutta sekään ei toiminut! onko mahdollista jostain kenties poistaa noita frameworkkeja, jotta ne voisa asentaa uudelleen puhtaalle pöydälle? catalystit nimittäin ei mullakaan toimi. sama ongelma siis kuin edellä.

EDIT: yritin asentaa uudestaan 1.1, mutta se jumittaa tälläkin hetkellä "jäljellä 1s". miksi näin? tämä on vallan typerää jo.

muistaakseni mulla oli tämä sama ongelma silloinkin, kun ensimmäisen kerran yritin asentaa.. mitä pitäisi tehdä?

Viimeksi muokattu: 18.01.2006
  6. Lerppu

Lerppu Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28

Kyllä Microsoft .NET Framework -asennukset pitäisi saada pois Ohjauspaneelin >Lisää tai poista sovellus -valikon kautta.
    Ainakin ne siellä listassa näkyvät.

7. Magiz

Magiz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla ei ole ohjauspaneelissa/lisää tai poista mestassa mitään muuta asiaan viittaavaakaan, paitsi joku framework 1.1 finnish language pack. ja sitäkään ei voi poistaa, koska siinä on joku error, että joku toinen asennusohjelma on käynnissä tai jotain muuta vastaavaa. pitää siis kumota ne sen toisen asennuksen muutokset. noh, kaikkihan kuulostaa ihan hyvältä, että pitäis pystyä vain pystyä "undo"maan ne muutokset siitä, ja kaikki olis ok. no, näin ei ole, koska asennus jumittaa ihan loppuun, niinkun kaikki muutkin frameworkasennukset.

pitäisikö mun tehdä ihan rajusti vaan niin, että formatoisin koko paskan..?

EDIT: sain toimimaan tilaamani pelit, kun uninstalloin messengerin, joka uninstalloidessaan joutui kumoamaan jotain muutoksia frameworkiin. mun näyttiskin nyt on vähän aikaa toiminut ilman kaatuilimisia. kokeillaan asentaa nyt uudestaan catalystit, ja sitten katsotaan kun pääsen pelaamaan, että miten kone pärjää.

Viimeksi muokattu: 19.01.2006

Jaa tämä sivu