kun oon ostamassa verkkokaupassa ja siin konees tälleen :Windows XP on koneessa esiasennettuna - mukana ei tule WinXP CD:tä, eikä system recovery -levyjä, vaan palautuslevyt tulee tehdä itse ensimmäisen käynnistyksen jälkeen noin lukee! Niin mun piti kysyä et onko noi palautus levyt vaikee tehä ja et monta tyhjä cd:tä siihen tarttee?????
Hyvin se poltto onnistuu ja käynnistävalikossa on kaiketi ohjelmat ja ohjeet miten se tapahtuu, itse poltin dvd:lle uudelleen asennus levyn ja palautustyökalun levyn poltin tavalliselle cd:lle mutta onhan noi valmiina konella jos menee solmuun mutta kannattaa tehdä nuo jos kovalevy poksahtaa.
ok kiitos kaikille tilaan tänään acer aspire 300 verkkokauppa.comista!! onko kukaan muu koskaan ostanut tietokonetta verkkokaupasta?
Itse olen ainakin komponentteja verkkokauppa.comista ostanut, ja mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä firmasta ei ole, jos siksi kyselit. Luulisin, että täältäkin palstalta varmaan yli 10% on käyttänyt kyseisen firman palveluita...
Onko nykyisin jo 7? Viime vuonna kun tätä hommaa tein oli vaihtoehtona 6 cd levyä tai 1 dvd. Päätös ei ollut vaikee tehdä Kuka nyt ihmeessä haluisi pitää 6-7 pelkästään palautuslevyä hyllyssä kun saman pystyy yhdelläkin dvd levyllä jos vain koneella on mahdollisuus.
se riippuu vissiin aika paljon tietokoneesta mut se on siinä 6- 7 levyä mut kuitenkin se mahtuu yhelle dvd levylle sen tiedän!!! kestääkö noissa koneissa yleensä kovalevyt kauan ettei heti vuoden sisällä poksahda onko niissä tarpeeksi tuuletusta?
Kovalevy on varmasti yksi koneen herkimmin hajoavista osista joten sen varaan ei kannata paljon jättää.