Joo eli olen ihmetellyt että miks mun kone on alkanut tilttailemaan. Yleensä se tilttaa pelatessa/kovemmassa käytössä. Mul on HIS Excalibur X800 Pro IceQ II VIVO näytönohjain, ja se alko tekee tota tileemistä heti ku ton vaihdoin sisää. lämmöt on pysyny kuitenkii suht alhasina (38-43celsiusta) koska pidän näyttiksen tuuletinta hieman normaalia kovemmalla. Ja muutenkin näyttis on toiminu erinomaisesti. Toinen jota oon epäilyy ni on että poweri alkaa hajoo. Mul on Sonata Piano Black- koppa eli poweri on 380W. Eli sen pitäis riittää tolle näyttikselle. En sit tiedä et vaikuttaako toi powerin hajoaminen siihen tileilyy. Auttakaa jos joku voi.
Ei auta toi näppis yhdistelmä, eikä mikää muukaa, eikä myöskää tule virhe ilmotusta. Ku se tilee ni koneesta ei kuulu muuta ääntä ku pelkästää tuulettimet, eli se ei lataa mitää.
Kannattaa kokeilla vanhempia ajureita myös. Tähän hätään ei tämän enempää tule mieleen. Virtalähteen luulisi riittävän, itsellä vanha 300 wattinen ja hyvin menee. Mistä muuten epäilet, että se olisi hajoamassa?
Jotenkii vaa tuli mielee ku kaveri sano et silt just hajos poweri samasta kopasta. ja meil on suht saman ikäset kopat. tuli vaa päähänpisto.
Se poweri voi hajota monellakin tapaa, mutta yleensä tuloksena on sulakkeen palaminen. Sen tuloksena taas on, että kone ei käynnisty (ellei joka lähdöllä oma sulake). En kyllä tiedä, miten se voisi pikkuhiljaa mennä rikki niin, että siitä jotain oireita tulisi. Kai sekin on mahdollista, mutta epäilen. Tuo sinun ongelma viittaa kyllä omasta mielestä puhtaasti näyttikseen, josta kertoo jo sekin, että vika ilmaantui, kun uuden näyttiksen asensit. Toiv. joku muu keksii lisää vaihtoehtoja.