Eli muut näkee koko ajan, että olen offlinessä, vaikka olen online (kuvake myös niin ) Viestien etc. lähettäminen onnistuu. ainut tosiaan on, ettei muut tiedä että olen online?
Jos pahasti tuo hämää niin sulje kokonaan messenger ja käynnistä uudelleen. Vastapuolen on tehtävä sama vissiin, riippuu kenellä se bugittaa.
itsellä oli sama ongelma, mutta ilmeisesti korjaantu kun poistin skypen (versio 2.0) koneelta.. mut seurailen tilannetta :/
Voiko skypella ja Messengerilla olla tuota yhteyttä toisiinsa että vika muka johtuisi siittä? Epäilyttää...
Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt MSN messengeriä. Sen sijaan tällä hetkellä käytössä on avoimenlähdekoodin Gaim. Kokeilkaa ihmeessä jos mesen bugit häiritsevät. http://gaim.sourceforge.net/
Itel on kyllä mese ja skype, mutta tuttavalla taas ei, joten eipä niillä tuon bugin kans ole mitään yhteyttä.
Isoveljelläkin oli tuo ongelma, en tiedä vaikuttiko se kun kaista oli aivan tukossa ja ongelma taisi katota sen mukana kun rajoitti vähän, en tosin tiedä oliko vain sattumaan. Minulla oli toinen ongelma että jollekkin tulee lähes joka kerta että viestin lähetys epäonnistui tjs. kun yritin lähettää kavereille viestejä, mutta kun se kirjoittaa minulle jotain niin sitten taas pystyn minäkin lähettämään sille jotain. Todella buginen tuntuu olevan tämä 7.5 messenger.