Koneeseeni vaihdettiin uus emolevy ja aloin asenteleen ajureita niin ei ne menny sinne kunnolla niin buuttasin windowsin ja pääsin windowsin käynistys logoon saakka sitten jämähti. Buuttasin koneen mutta sen jälkeen ei tullu enää kuvaa ja kokeilin 2 muuta näyttöä ja tulos sama vein koneen huoltoon ja siellä ne sai ajurit koneelle. Kun sain koneen takasin pääsin windowsiin ja aloin käynistellä ohjelmia ja sama ongelma tuli.Elikkä mikä voisi olla vikana (uus emolevy on ASROCK S.A NF2 ULTRA 6CH SATA RAID)
Asensitko winkkua uusiksi emon vaihdon jälkeen? Itellä ainki vaati viime talvena XP:n korjaus asennuksen ja sen jälkee SP1&2 että alkoi asennukset toimiaan, siis ajureiden. Kun emo vaihtuu nii yleensä uudella emolla on eri piirisarjoja ym. komponetteja jotka eivät sitte toimi vanhalla asennuksella.
Juu, olisin ennen huoltoa kokeillut asentaa winukan uusiksi. Joka kerta kun olen vaihtanut emon, niin on winukka pitäny asentaa uudestaan
tota mulla oli sama ongelma aikoinaa tuli huollosta eikä käynnistynny ton pidemmälle sitten mulla välähti otin usb ja tulostimen yms turhat laitteet irti ja käynnistin ja toimi. älkää kysykö miten on mahollista koska en tiiä itekkää. xD