Näytönohjain vai näyttö rikki?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi welmu666 06.01.2006.

1. welmu666

welmu666 Guest

Koneeseeni vaihdettiin uus emolevy ja aloin asenteleen ajureita niin ei ne menny sinne kunnolla niin buuttasin windowsin ja pääsin windowsin käynistys logoon saakka sitten jämähti. Buuttasin koneen mutta sen jälkeen ei tullu enää kuvaa ja kokeilin 2 muuta näyttöä ja tulos sama vein koneen huoltoon ja siellä ne sai ajurit koneelle. Kun sain koneen takasin pääsin windowsiin ja aloin käynistellä ohjelmia ja sama ongelma tuli.Elikkä mikä voisi olla vikana (uus emolevy on ASROCK S.A NF2 ULTRA 6CH SATA RAID)

2.  
  3. ceekadett

ceekadett Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asensitko winkkua uusiksi emon vaihdon jälkeen? Itellä ainki vaati viime talvena XP:n korjaus asennuksen ja sen jälkee SP1&2 että alkoi asennukset toimiaan, siis ajureiden.
    Kun emo vaihtuu nii yleensä uudella emolla on eri piirisarjoja ym. komponetteja jotka eivät sitte toimi vanhalla asennuksella.

4. welmu666

welmu666 Guest

Vein tänää huoltoon niin sano että aika varmasti näyttönohjain rikki

5. sekunda

sekunda Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulisin että emo ja prossu ei oo yhteen sopivia...

6. Lypsy

Lypsy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, olisin ennen huoltoa kokeillut asentaa winukan uusiksi. Joka kerta
    kun olen vaihtanut emon, niin on winukka pitäny asentaa uudestaan

7. welmu666

welmu666 Guest

Joo vika saatu selville prosessori oli syypää kaikkeen se ehti rikkoa 3 emoa :)

8. vesa791

vesa791 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tota mulla oli sama ongelma aikoinaa tuli huollosta eikä käynnistynny ton pidemmälle sitten mulla välähti otin usb ja tulostimen yms turhat laitteet irti ja käynnistin ja toimi. älkää kysykö miten on mahollista koska en tiiä itekkää. xD

Jaa tämä sivu