Ongelmana etten saa Internet exploreria käynnistymään (tarvitsisin sitä windows update'a varten, kun muuten ei kaa saa windows-päivityksiä?). Asensin uuden 6-version vanhan version päälle, ja asentui ihan ok ja boottasi kuten pitääkin. Sen jälkeen kokeilin avata IE:tä, mutta mitään ei tapahdu, kovalevy runksuttaa vähän aikaa, mutta that's it. Olen estänyt palomuurilla seuraavien ohjelmien nettiinpääsyn: NT Kernel & System LSA executable and server DLL Generic host processes for Win32 services Task scheduler engine Onko joku näistä yo ohjelmista sellainen, että se estää IE:n avautumisen vai mistä tämä voi kiikastaa. IE toimi joskus, mutta on siitä aikaa, kun olen sitä viimeksi käyttänyt (käytän Firefoxia). Avusta kiitollisena!
Kokeile tätä: Päästä tää palomuurista nettiin: Generic host processes for Win32 services Sammuta ja käynnistä uudelleen Toimiiko?
Onneksi olkoon, säästyt ainakin viiruksilta =) Olet todellakin mennyt estämään ihan normaalit sovellukset turhaan. Et näistä mitään örkkejä saa jos annat luvan. Nykyisin voit pienellä asetuksella saada päivitykset myös menemään Firefoxilla. Mikä palomuuri myös käytössä?
=) kiitokset vastauksistanne. Olin vknlopun matkoilla, mutta eilen aamulla päästin kaikki nuo luettelemani ohjelmat nettiin, but no luck. Kummallinen vika (tai ominaisuus) nimittäin kun klikkasin 'windows update' nappulaa sieltä start-valikosta niin IE käynnistyy ja lähtee hakemaan MS:n sivua, mutta päästessään sinne se sulkee selaimen automaattisesti. Ja toisaalta jos klikkaan IE:n kuvaketta, niin sitten ei tapahdu mitään paitsi kovalevy runksuttaa hetken ja siinä se. Miten saisin Firefoxin kautta päivitettyä windowsia? Palomuuri on Sygaten. Dänks!
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&category=Tabbed%20Browsing&numpg=10&id=1419 Tuosta löytyy IE tab.