Näytön säädöt, Kontrasti ja kirkkaus on maximissa ja näyttiksen ohjelmasta säädetty kirkkaimmalle. Oisko vika esim virkistys taajuudessa. leffaa on huono kattoa ku näyttää nii tummalta. tyopöytä on kummiski kiitettävän kirkas mut nuo videot??? Media playterilla ei voi säätää kirkkautta ku pelkästään digi kameralla otetuissa pätkissä??
Kannattais varmaan sun kokeilla säätää niitä näytön nappuloita, koska niistä ainaki mulla pystyy säätään kirkkauden ja kontrastit. EDIT: Oho olimpas huono lukeen taas
eiköhän suoraan ajureista voi säätää aika mukavasti noita?? edit:jaa tuli sittenki luettua vähän hätäsesti No eipä oo tullu nukuttua viime yönä.
Mulla oli vanha kuvaputkinäyttö ja sama ongelma. Eikait tohon auta mikään ohjlemaa niin piti laittaa uus näyttö.
Onko sulla kodekit kunnossa kun katot noita leffoja? kokeile myös ohjelmaa powerstrip, sillä voi mm. säätää lemmosta contrastia Ctrl+Alt ja sitten plussaa tai miinusta haluista riippuen
Mites ois tämmönen että säädät leffan valoisuutta vaan siitä playeristä millä leffaa katsot? Esim. itse otin aikoinaan Crystal-playerin juuri sitä varten kun siinä oli niin simppelisti lisättävissä valoisuutta. Onnistuu tosin muillakin varmaan ihan yhtä helposti.
Sain homman toimimaan ku otin vaan ajan kanssa selvää tuosta näyttiksen ohjelmasta. sieltälöytyki suoraa nuo videon asetukset.Gamma, kirkkaus, kontrasti ja väri painotteisuus. En tienny et sieltä löytyis noin monta eri kirkkauden säätöä. kiitos kummiski avusta.