1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP5900

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Liukas 30.12.2005.

  1. Liukas

    Liukas Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Avataanpa tällekin ketju kun en löytänyt sellaista täältä. Eli ostin ko. laitteen tänään ja äkkiä kokeiltuna ainakin muutama divx leffa toimi. Laitteesta maksoin 138 euroa, tiedä sitten oliko liikaa... Minulla on jo ennestään ollut toista vuotta dvp630 johon olen ollut tyytyväinen. Pitää vielä tänään kokeilla päivittää uusin originaali firmis v2.24 (sisällä on v2.20). Onko muilla kokemuksia?
     
  2.  
  3. Tumppi7

    Tumppi7 Member

    Liittynyt:
    31.12.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin saman laitteen vähän aikaa sitten ja olen huomannut ongelmia joidenkin "kopio" levyjen keskellä/lopussa pahana pätkimisenä. Divx toisto toimii kyllä.
     
  4. Liukas

    Liukas Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lisää infoa... Käyttöohjekirjan mukaan tukee GMC/Q-pel koodausta. Löysin nopeasti etsimällä yhden leffan jossa oli käytetty GMC-koodausta ja näytti toistavan elokuvan. Tekstitys tiedosto pitää olla saman niminen kuin itse video-tiedostonkin, tämä vaatii hiukan muistamista, sillä dvp630:ssä ei ollut merkitystä nimillä. Fontin koko on taas luvattoman pientä :( Pitääköhän taas odottaa ikuisuuden ennenkuin valmistaja julkaisee päivityksen jossa on isompi fontti, tuo v2.24 ei isontanut fonttia... Tietenkin jos jostain netistä löytäis käyttäjien modaamia firmiksiä...
     
  5. Tumppi7

    Tumppi7 Member

    Liittynyt:
    31.12.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minun mielestäni fontti koko on taas todella hyvä ... ehkä omistat liian pienen telkkarin? :p
     
  6. Liukas

    Liukas Member

    Liittynyt:
    20.12.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä se teksti on pienempää kuin esim. dvp630:ssä. Mutta onko kellään tietoa miten elokuvaan saa useamman tekstitys vaihtoehdon, koska muistan lukeneeni jostain, että esim. jos on erikieliset tekstitysfilet niin ne onnistuut tuolla, mutta miten. Nythän teksti-filen nimen pitää olla sama kuin elokuvan (elokuva.avi ja elokuva.sub).
     

Jaa tämä sivu